*tybber* Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er det pearly du har? (husker aldri det jeg) Hvis det er det, hvordan vaska du den sonden eller den? Trodde det gikk ann å bytte den ut sånn som med lady/babycomp jeg, men det gikk visst ikke.. Da måtte man sende den inn, og betale ca 400,- Så, hva har du gjort? *hihi*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei=) Jeg har pearly ja. Vasket sonden først med klor, så zalo antibaktriell og deretter holdt jeg den lenge under lunkent vann. Leste ikke før etterpå at man ikke skal bruke kjemiske midler på den. Men min overlevde det fint den;-) *hihi*
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Okei, bra det da! *hihi* Jeg sendte jo mail til de buenaventura eller hva det heter. Og da fikk jeg til svar at jeg kunne desinfisere den med jif og/eller rødsprit! Så da tror jeg jeg gjør det når jeg får den i hus! Gidder liksom ikke å bruke 400,- på å bytte hele shiten! =P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Nei det gadd ikke jeg heller! Så rart at de svarte deg det, siden det står at man ikke skal gjøre det i brosjyren. Men det er vel mest for at man ikke skal få det i munnen tror jeg, hehe. Bare å skylle godt;-)
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Har ikke lest brosjyren jeg, så jeg trodde det var mulig å bytte den. Var derfor jeg sendte mail, for å spørre hvorfor de ikke hadde sånn i nettbutikken! *hihi* Men jeg får skylde godt ja! Er du fornøyd eller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Veldig fornøyd! Første mnd jeg bruker den nå da, for jeg måtte sende den inn for å bytte batteri med en gang jeg fikk den. Så siden den ikke kjenner syklusen min får jeg rødt hver dag, men den blir jo grønn etter EL. Blir sikkert kjempebra når den lærer seg syklusen, tar 2-3 mnd tror jeg.
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Ja, tar nok litt tid ja.. Bruker dere kondom i mens dere da eller? Sambo nekter å bruke kondom sier han, og vil ikke ha null sex her i flere mnd heller da! *haha*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Sambo har kommet fram til at han 50% har lyst på barn nå. Veldig merkelig, men han er ikke redd for å bli pappa ihvertfall. Så vi bruker ingenting=D Når perlyen blir kjent med syklusen så kommer han nok til å hoppe av innimellom mens jeg er fruktbar=( Men han sa han kom til å la være å hoppe av en del mens jeg er fruktbar og, så da er det jo håp=) Kanskje du kan få overtalt sambo til å hoppe av i svingen? Dere kan jo ikke la være å ha sex i flere mnd *tihi* Sambo mislikte at jeg slutta på pilla. Han sa han nektet å bruke kondom, så da ble det null sex mente han. Det klarte han ikke å holde, så da hoppet han av. Nå er det sjeldent han hopper av og. Så kanskje det skjer med dere og!=D Tviler på at sambo klarer å holde seg unna deg såå lenge *hihi* Nå må jeg legge meg et par timer. Skal jobbe i natt, så må sove litt=( Men kommer inn og svarer senere=)
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 Å så flott å høre! Du er såå heldig!! Kunne ønske min turte å hoppe av, eller fullføre i det hele tatt, uten prevensjon! Han har jo lyst på barn, men vi har sagt at det IKKE skal skje nå som jeg går uten jobb! Når jeg får meg jobb, blir han nok sånn som samboeren din! ;o) Han er såå sta han min, at han sikkert hadde klart seg uten sex i flere mnd! =P Men det gjør IKKE jeg! Så vi får se hva som skjer! ;o) Venter bare på denne pearlyen jeg nå. Ho som skal selge meg den er aldri inne på dib! ( Ikke får jeg sendt sånn postmelding til ho heller! ( Du får ha en fin natt på jobb da! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk=) Hehe, er ganske fornøyd med at jeg har fått han med på å stort sett ikke hoppe av;-) Får håpe du får deg jobb snart da, eller at sambo ikke er sååå sta som han virker;-) Det tar jo noen mnd før noen kan se at du er gravid, så du har jo litt tid på å søke jobb selv om du skulle bli gravid nå;-) Så dårlig gjort av henne å ikke komme inn på dib, når hun har sagt at du skal få kjøpe perlyen! Man vil jo gjerne komme i gang med å bruke den så fort som mulig. Håper du snart får tak i henne da!
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2007 Ja, det kan jeg tenke meg at du er! *hihi* Hadde jeg vært også!! Ja jeg får håpe det. Jeg er av den oppfatning at det ordner seg uansett, men skal vi først planlegge et barn, kan vi jo ha grei økonomi først! ;o) Jeg synes det er ganske dårlig.. Skjønner at ho har mye å gjøre, men kunne jo bare kommet inn i 5 minutter liksom, så jeg får gitt ho adressa mi! Ho sa ho kunne sende den på fredag, altså i morgen. MEN ho har jo ikke adressa miiiii! Er du på jobb nå eller? Hva jobber du med?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Åå så irriterende! Hun kan jo ta seg tid til å få adressen din da=( Hun burde jo være interessert i å få pengene og. Uff, er så irriterende med sånne ting. Akkurat som jeg som måtte sende den inn med en gang jeg hadde fått den. Hun kunne jo bare sendt den inn selv, og bedt dem sende den videre til meg. Begynner på jobb kl 23... Er assistent for en jente som er alvorlig syk, så må sitte oppe og sjekke at alt går bra. På dagen er jeg assistent for henne, leker med henne, gir henne medisier og sånn. Nei nå må jeg dra. Vi snakkes=)
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2007 Ja jeg vet! Er jo tross alt 2000 kroner ho tjener på dette da! Får se i morgen, hvis ikke så skriver jeg et innlegg til ho! Åja, så spennende jobb da! Litt utfordringer i hverdagen! ) Hørtes ut som en jobb jeg hadde likt! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 Ja hun burde være litt interessert når det er snakk om så mye penger! En kjempefin jobb! Mange utfordringer, litt trist, men hun er verdens nydeligste, så det er absolutt verd det=) Kanskje du får en liknende jobb=D
*tybber* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2007 Hvordan får jeg en sånn jobb a? *hihi* Hvordan fikk du den? Og hva er du utdannet som? (husker ikke jeg altså)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #16 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er ikke utdannet, går første åres på spes ped, men var ikke under utdannelse da jeg fikk jobben. Jeg fikk først jobb på SFO for spesial-barn. Moren til sambo kjente sjefen der, så hun anbefalte meg=) På denne SFO'en gikk hun jenta jeg jobber med nå, men hun var så syk at ingen av oss assistentene fikk jobbe med henne, bare sjefene. Etterhvert fikk moren hennes beskjed om å skaffe assistent til henne, fordi sjefene ikke ønsket å ha ansvaret for henne. Moren hennes hadde sett meg med barna og syntes at jeg var flink, så hun spurte om jeg ville bli assistent for dattera hennes =) Så sånn fikk jeg jobben. Jeg er ansatt i noe som heter uloba, de søker assistenter der. Så hvis du går inn på www.uloba.no, så kan du lese om det og se om det er en jobb du kan tenke deg. Gå inn på "jobbsøknader" og så trykker du på "arbeidsleder søker assistent", men tror at det desverre er flest voksne som trenger assistent der=( Men du kan jo se=)
*tybber* Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2007 Så flott at ho ville ha deg a! Så inne på den uloba, men fant ikke noe interessant der. Var ei voksen dame bare, som trengte assistent! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #18 Skrevet 2. mars 2007 Typisk da=( Var noen barn som trengte i Oslo, men det blir litt vel langt;-) får håpe du finner en annen spennende jobb snart da! Er ikke lett å finne sånne jobber. Hadde bare veldig flaks jeg...=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #19 Skrevet 2. mars 2007 Fått tak i hu som skulle selge deg perlyen forresten?=)
*tybber* Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. mars 2007 Kjempe heldig var du da! ) Vi får bare vente å se om jeg får meg jobb! ;o) Ja fått tak i ho, og ho skulle sende den i dag! *hurra*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå