Gå til innhold

Hva tror dere?? Synspunkter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pillene i april i fjor, men startet ikke prøvingen for alvor før i august.

Har de siste mnd fått ganske uregelmessig mens og jeg tror dette kan spille en rolle i at det ikke klaffer.

Skal jeg bestille time hos legen og få undersøkt dette? Eller skal jeg bare vente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre føre var...Nå nærmer det seg jo veldig ett år med prøving da, og da går det an å sjekke ut litt uten å føle at det er utidig. Jeg har bare hatt 4 pp men vurderer privat gynekolog for innvendig ultralyd bare for å sjekke om eggene er på plass osv. Da kan man jo slappe av litt bedre og..Jeg innbiller meg at usikkerhet og angst for at noe er galt også påvirker syklus og eggløsning, og da er det bedre å sjekke litt vel...?

Skrevet

Er ikke unormalt at kroppen bluker lang tid på å normalisere seg etter pillebruk ( hersens piller...)

Finner du EL ? gjør du det skal det gå an å klaffe selv om syklusene er ustabile.

Men-

Hadde villet bestille meg en time likevel, dumt å gå å vente hvis det viser jeg at det er helt andre grunner til at det ikke klaffer :-)

Skrevet

Har el-testet bare en gang. Fant el og tempen steg også (temper ikke fast). Denne mnd har jeg ikke el-testet og tempen har heller ikke steget noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...