Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er stellebord noe "alle" har? Vi har ganske lite bad og hadde heller tenkt å stelle Knøttet på et teppe/håndkle på badegulvet i stedet for, noe som merkelig nok har terget store deler av omgangskretsen vår. Er det vi som er helt på jordet her?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Det finnes jo utslagsbare stellebord -det kan jo være kjekt hvis man har veggplass...:-) Jeg synes det er VELDIG greit med stellebord. Har vært på besøk hos mine foreldre f.eks som ikke har stellebord. Ganske slitsomt å stå på alle fire for å skifte bleie!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 den lille tar nok ikke men tenk på dere da, i sitte bøyd over på gulvet er ikke den mest behaglige stillingen.. har dere vaskemaskin på badet? da kan dere kjøpe en liten stellemadrass på ikea (koster 60,- tror jeg) og ha den oppå vaskemaskinen, det gjorde vi
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Det var lurt! Men i tillegg til plass er jeg også redd for at ungen skal falle ned :/ Gulvet føles liksom så mye tryggere...
MintCondition Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Vi har aldri hatt stellebord, har hatt stellepute oppå vaskemaskina. Fungerer helt supert det, og sparer plass. Du kan jo ikke gå fra ungen på stellebordet/stellematta, passe på at han/hun ikke faller ned
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Enten kjøper du et vegghengt stellebord, f.eks. det de har på IKEA. Veldig bra og veldig billig. Eller så kjøper du en stellemadrass og legger på vaskemaskinen. Jeg synes at du må ha noe å stelle barnet på i riktig arbeidshøyde. Du kommer til å bli lovlig "gær'n" i ryggen etter å ha stelt barn på gulvet i månedsvis... For mitt vedkommende hadde det tatt ca 1 dag.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har fin stellepute med kanter på fra Babyshop (299,-), og bruker den oppå vaskemaskin og på gulv i tillegg.
Gentle Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Vi hadde stellekommode fra IKEA de første 4 mnd plassert på kjøkkenet, veldig fornøyd med det. Deretter har vi lagt stellematta ned på gulvet fordi lilletassen ble for tung å løfte opp fra stelleplassen på kommoden. Dessuten er jeg redd for fallulykker, de blir jo mer aktive i 4mnd alder. Ang. stellematte rett på badegulv: Da lilletass var liten, gråt han da han lå på stellematten på badegulv, jeg tror han syntes det ble for varmt pga varmekablene i gulvet.
Blidmamma Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Første barn stelte vi på vaskemaskinen, men kun i tre måneder, så var hun så urolig at jeg syntes det var mye tryggere på gulvet. Nestemann har kun blitt stelt på en stellematte på gulvet. Jeg synes det er kjempegreit, ikke slitsomt i det hele tatt. Veldig fint å kunne la ungen ligge mens man henter det man eventuelt har glemt. Synes vennene dine er på jordet, dere gjør som dere vil. Savner dere et stellebord senere er det jo bare å kjøpe et.
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Hehe... Her er det tydeligvis mange mennesker med bedre rygg enn hva jeg har! Heldigvis... Har dere rygg til det, så stell barnet på gulvet, da faller i alle fall ingen ned. :-) Men har dere ryggproblemer i utgangspunktet, så skaff dere stelleplass i riktig høyde!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 IKEA stellepute på vaskemaskina. Funker supert. Nå har vi puten stående på badet og bruker den på gulvet.
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 steller på pute på gulvet. har både vanlig stellebord samt stellebord for å ha på badekaret men er livredd fallulykker så derfor har jeg bestemt meg for å stelle på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå