Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Har hatt nok á holde pá med i det siste- bortsett fra at jeg ble sá j... skuffa nár tanta kom ogsá!! Driver á pusser opp. Fár besök fra Norge og Colombia i de närmeste dagene og har masse á ordne til för det! Ogsá har vi hatt karnevall her hvor jeg bor- sá barna har kledd seg ut som sjörovere! Skikkelig fine var de! :-)) El er pá gang her .. sá jeg háper jo at det sitter ná! Begynner á bli aldri sá lite utálmodig! de to förste satt jo med en gang! Men kroppen forandrer seg jo- og det er vel ikke det samme á väre 22 eller 25 - som á snart väre 30!! herregud... ná snakker vi alvor her assa! Har blitt lovet en flott liten tispe valp om en tid... (vet ikke helt nár det blir) og hun skal hete "Diva" :-) Derav nicket mitt... har ikke noe med meg selv á gjöre- for á si det sánn :-)) Sikkert mange her som klarer á misfortsá nicket ogsá! haha önsker deg en fin dag! klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guldamedgull Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei Diva!! Så trist med tanta da. Får virklelig håpe den sitter nå. Kroppen i fornadring ja, det er sikkert. Jeg trodde jo alltid at når jeg ville bli gravid så ville spiren sitte med en gang. Men det gjorde den ikke! Nærmer oss 30 ja og da er vi på "hell", Huff. Besøk fra Norge og Colombia? Det er moro! Familie? Så koselig med hund. Har alltid ønsket meg det og alltid egentlig hatt hund men ikke de siste årene. Har studert og styrt på så har ikke hatt tid til verken hund eller barn. Men nå roer ting seg og tiden er inne for å leve familieliv og det gleder vi oss til! Hva slags type valp skal du ha? Lurer veldig på hvem du er siden du mener du er så upopulær. jeg har ikke vært så mye på disse sidene så jeg vet ikke slikt. Har vært for det meste her på angst sidene og kikket. Jeg håper ikke jeg har vært en av de som har bidratt med upopulariteten for å si det sånn! (bortsett fra uvitenhet her) Trist at du føler det sånn! Jeg synes du er snill iallefall! Ha en knakende fin kveld så håper jeg at jeg hører fra deg snart! Klem fra hetti Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8448802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Del Skrevet 2. mars 2007 hepp!! Fár besök av venner fra Norge og fam. fra COlombia :-) Jeg har fire hunder fra för av- Mynder. Det r vel egentlig de som eier meg! hehe- og tispen jeg vil fá (men det kan ta mnder) er ogsá en liten mynde. De er sá elegante at navnet "Diva" passer henne kjempebra! Er aktiv i hunde- show ringer landet rundet og i utland og jobber med á starte et lite hjemme oppdrett. Ang upopuläriteten... sá er det vel mest en spök trur jeg... Og det er i sá fall ikke noe som bekymrer meg :-)) Er ikke sá ofte her inne. Förste gangen var i tráden din :-) Har lest igjennom den jeg og... og det er lett á misforstá nár man skriver og ikke hörer hvordan det blir sagt... -Nár jeg skrev: "synes du burde roe deg ned" sá var det ikke sánn, herregud sá hysterisk du er!! Men " ikke vär redd, dette gár nok bra..." Hadde vi sittet pá cafe og snakket om dette- sá hadde ikke alt det der blitt sagt, fordi vi hadde forstátt hverandre. :-)) Men, men. det er glemt for lenge siden! Háper virkelig spira sitter ná ja! hvis ikke má jeg hoppe over en máned - stor fare for termin pá juleaften, og det vil jeg absolutt unngá. Solen skinner og det er 25 varmegrader ! :-)) sá jeg skal ut i hagen en tur og ordne blomsterbedd!! (hehe- ná lurer du ná ...:-)) Ha en fin dag!! "Diva" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8456227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guldamedgull Skrevet 4. mars 2007 #4 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe. Hei diva. Ja jeg lurer fælt på hvor du er hen gitt! men det høres digg ut! skulle gjerne hatt 25 grader ute. Her er det snø og slaps, dritt og regn. æsj. men ikke så lenge til sommer og sol. bor på sørlandet så det kom en hel haug med snø her på kort tid!! I morgen skal jeg til legen! gruer meg. grøss og gru...snufs, Men jeg overlever vel, håper jeg. Skal søke ks dato og greier så det blir spennende. Da vi prøvde hoppet jeg også over å være kvalm gravid i jula. og det å bli født på julaften tror jeg hadde vært noe dritt. Har en kamerat som er det og han synes det er kjempe trist. Men spiren sitter nå så ikke noe å tenke på) Vel vel. Nok en hard arbeidsuke foran meg. fy å fy. Lurer på hvor lenge jeg holder ut gitt. bare noen uker til påske så da er det laang ferie. jippi. vi snakkes og hils bikkjene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8485137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Go morgen Hetti...! :-)) Takk for fine ord pá den andre tráden :-) Men bare la dem si det de vil-... Jeg vet godt hvem jeg er og hva jeg stár for- sá jeg blir ikke akkurat trist av á lese det for á si det sánn. Bare lettere overaska over at de gidder... Er nok best at du ikke svarer- *hehe* lett á fá seg uvenner pá den máten og det fortjener absolutt ikke du! :-)) Legen i dag ja... er ikke alltid like göy nei. Hate GU selv jeg. äsj! Men det er jo ikke lange tiden man er der inne. og ut kommer man med vissheten om at spiren har det bra og du er jo sá heldig at du fár bestilt ks ogsá!! sá dette blir en fin dag :-) Jeg pleier ikke bli kvalm under graviditet. sá det er vel ikke derfor jeg unngár desember. (om det skulle bli nödvendig da :-)) Men nettopp fordi jeg ville fá termin 25 des. og det synes jeg er kjedelig for ungens del. Skulle ikke forundre meg at jeg ble kvalm ná foresten- sánn som kroppen forandrer seg med árene! Meeen- spiren sitter jo ná! sá det var bare en tanke... hehe Ellers sá kommer det förste besöket mitt i dag- fra Norge. sá det blir koselig. Fint vär i dag og , men sterk vind... I kveld skal vi ut og spise pá en flott restaurant. Má jo varte opp gjesten litt... :-)) önsker deg en fin dag! "Diva" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8488891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guldamedgull Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva? Sitter spiren??? Er du gravid?? Håper det! Det hadde vært gøy!! Nei jeg burde kanskje passe meg for hva jeg sier men synes det er utrolig mange rare folk her. Nå er jeg her inn så å si for å kikke på de sidene her. Dette er det eneste jeg får noe ut av, ellers så synes jeg det er utrolig mye uvitenhet, klaging og rare meninger. Så var det legen ja..har verdens beste lege som hoppet i taket da jeg kom fordi jeg var gravid. Har jo vært der noen ganger nå og klaget min nød, hehe. det var bare rutiner og ingen gu heldigvis. tror han bare sender videre når det gjelder sånnt. På stedet vårt så har vi også verdens beste gy. så det gjør meg ikke så kjempe mye. Han er alle damenes favoritt, hehe. lynende kjapp og skravler det bort. glemmer litt at du ligger der i den fryktinngytende stolen. så jeg er veldig heldig sånn sett!! Du er heldig som ikke er kvalm da! Jeg er ikke ille jeg heller med tanke på andre jeg kjenner. men drikker mye kaldt vann og spiser sure appelsiner osv så det går ganske greit. det værste nå er at jeg er så trøtt!! Kan sove døgnet rundt tror jeg. Skal være litt lettet når 12 uker er omme! gleder meg til det. Du får kose deg så mye med besøket ditt!! Ha en kjempe fin dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8498518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #7 Del Skrevet 7. mars 2007 Hey! neeeii... er ikke gravid nei...! ikke som jeg vet hvertfall! :-) ikm den 17/18 mars- sá jeg háper jo det blir fulltreffer da! Bra at du har en flink og koselig lege. Det er viktig. spes. nár det gjelder GU. Har kvinnelig lege jeg. ganske grei egentlig. Hater den stolen uansett jeg da! Da har besöket mitt reist og lovet meg at neste gang de kommer skal de ha med melkeskjokolade og norsk nam nam til meg! Ná har jeg seks hunder hjemme! sá det er hundsomt her ná... :-)) Ellers sá er det ikke noe spennende pá gang. skal ut og kjöpe blomster sá jeg fár plantet noen fine i hagen min. Kommer med alderen det og trur jeg... har ALDRI hatt den minste interesse for blomster- og ná skal jeg plutselig ha det overalt! Og sá er det bare á fortsett med oppussingen- ble stopp der ná besöket kom. Gleder meg til vi er ferdige med det. önsker deg en fin fin dag...! :-)) Diva Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8521766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guldamedgull Skrevet 7. mars 2007 #8 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei hei! gleder meg til 17/18 mars.)) Håper den sitter. Hehe. litt morsomt du sa det med hage ja. Etter at vi kjøpte oss hus så er jeg helt vill etter hagen!! grønnsaker og blomster overalt!! Klør i fingrene til våren kommer og jeg kan avsted å kjøpe frø og jord!. Spennende å se hva som dukker opp av rare ting jeg kjøper. Mannen min blir litt oppgitt men han klipper plenen han. hehe. så nå har du fått lille diva?? Så koselig. hva skal du med alle disse hundene da?? Og hvor i alle verden er det du bor?? Spania? Sender deg en melkesjokolade og ha en fin dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8525766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #9 Del Skrevet 7. mars 2007 Bor i Spania ja...! :-) Nesten sommer her! Lille Diva er ikke födt enda. Jeg passer to hunder for en veninna av meg- og som "betaling" for jeg Diva. Men det kommer litt an pá om det er noen god nok tispe i kullet. For jeg bruker dem i avl og pá utstillinger. Hvis ikke má jeg bare vente lenger... Mannen min klipper ogsá plenen! hehe- har jo myyyye til felles jo! Takk for melkeskjokoladen! :-) kanskje det er sympyom...??! haha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441421-hei-hetti-diva-her-hehe/#findComment-8526625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå