Gå til innhold

Hadde EL for 10 dager siden, fikk nettopp TR... :( Rart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm.. det sies at lutealfasen er normal når den er mellom 10-16 dager cirka. Hvor lang er din vanligvis? Hvis den er under 10 dager, så rekker muligens ikke kroppen å reagere på at det eventuelt er et befruktet egg der, det rekker dermed ikke å feste seg før mensen settes igang. Det kan ikke være festeblødning du har?

Lutealfasen min ligger på ca 13-15 dager, har aldri hatt perioder under dette. Men så sluttet jeg på pillen i oktober så syklusen er kanskje ikke helt til å stole på enda..

Har skikkelige mensensmerter så er redd det er TR... :(

Hei, bare titter innom her fra 2. tri. I følge legen min ender de fleste befruktede egg som enten en tidlig eller en sen menstruasjon, slik at de fleste av oss ikke vet at vi har vært "nesten-gravide" (bortsett fra de som er prøvere og følger med hvert eneste signal fra kroppen). Så det kan være det som skjer, et befrukta egg som kommer som en mestruasjon. Det er også mulig å få tr og likevel være gravid som andre skriver her.

Annonse

I min forrige pp begynte jeg å spotte fire dager før IKM. Jeg spottet da i fire dager før TR kom som forventet på IKM dagen. I tillegg fikk jeg en mye kortereTR enn vanlig også. Vanligvis så har jeg veldig stabil og lik syklus hver måned, så jeg ble veldig nyskjerrig på hva som egentlig skjedde med kroppen min. Lurer fortsatt hva det var. Nå tror jeg det kanskje var en befrukning som ikke var vellykket. Kan jo nevne at jeg tok en graviditetstest da TR var over bare for å få litt ro, den var neg.

Men dat kan jo være at du har festeblødning. Vi er jo så forskjellige, så hvem vet :o)

Har blødd i hele dag så det er vel TR som har kommet tidlig denne gangen. Det er liksom ikke lite blod heller.

Får se det positive i det, det jo bra å få TR for tidlig enn for seint, får en det senere enn ventet blir en hvertfall skuffet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...