Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Det harde runde jeg kjenner er det hodet på barnet? Det er mykt men hardt inni, eller er det livmortappen så ikke er helt flatet ut enda??
ninsoer Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 du skriver ikke hvor langt du er kommet.. ja d runde du kjenner nesten rett innen for å opp er hodet.. hvis du er kommet så langt at hode er synket ned.. å en del lengre inn er livmor tappen.. nesten rett inn å litt opp hos meg i hvertfall.. man er ikke helt lik inni der så noen har den legner opp eller ned enn andre..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 19 dager igjen. Slimproppen gikk for en uke si. Hadde da blødning og mye blodig slim. Var på ul fikk beskjed om at livmorhaksen var 2 cm myk men litt hard innerst. Har hatt en del murring i det siste så prøver og finne ut om det har sjedd noe inni der. Er ikke så lett men :-) Så eg må forbi hode for og kjenne på tappen?
ninsoer Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 jepp du må et stykke forbi hode.. når jeg skal kjenne den må jeg så langt inn jeg kommer me fingeren.. får å kjenne på den.. er lettest når man sitter på huk.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 hmmm...vær litt forsiktig med å rote for mye... legen/jordmor kan jo sikkert sjekke for deg neste gang du skal tl de??
Felix&Lurifax Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 ...betyr det at penis kommer borti hodet når vi har sex? høres skummelt ut, jeg tørr ikke stikke fingrene inn der, er livredd for å kjenne hodet. 18 dager til tremin her... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå