Elastica Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk:-) Vi skal beg. igjen på babyprøving i slutten av mars mnd. Måtte utsette litt på grunn av helsesp. Kan du se om jeg blir gravid i år evt. når/ kjønn.? Ser du noe om hvordan formen min evt. blir..? Klare ikke se på meg selv skjønner du .... Jeg er 9.sept.-68 Ser du noe høyere stillingsprosent på meg fremover i den jobb jeg har? Stor klem xxx
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal prøve, vet du er flink å spå, så jeg er litt nervøs. Jeg vet ingen ting om deg fra før, antall barn, jobb, forhold etc. så jeg starter helt "blank". Når du sier prøving i mars må jeg innrømme at mars kommer sterkt opp. Faktisk tror jeg du føder mars neste år. I såfall tror jeg det blir en kort prøvetid for dere. Jeg er ikke så flink på kjønn, men tipper det blir en gutt. Formen er realtivt ok, men du får noen "plager", ikke så mye kvalme, men mer vondt i bekken, kropp el. Har du vondt noen steder allerede, som kan forverres ved svangerskap? Jobbmessig virker det som om du får mer ansvar, kan det være at du får høyere stilling, helt eller i kombinasjon med den du har? Jobber du innen helsevesenet el? Det kan virke som om adm. arbeid på et gamlehjem, eller en slags institusjon. Vet ikke om du får noe ut av dette. Ønsker deg riktig lykke til iallefall!
Elastica Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk vennen!! Behøver jo ikke være nervøs for meg vettu:-) Jeg syntes du er veldig flink jeg. Du fikk jo veldig masse rett allerede!! Jo jeg jobber på et gamlehjem og har intrykk av at de er fornøyd med meg der -så muligheten er jo tilstede for at jeg får mer ansvar...... Ikke rart du får inn gutt for jeg har 3 fra før og en jente, så jeg er nok mye gutte -mamma hehe... Har hatt litt plager med bekken i tidligere sv.skap så et er jo stor sansynl. for at jeg vil få probl. med det.. Høres jo veldig positivt med mars til neste år:-) :-) :-) Satser på at det stemmer hehe. Stor klem xxx
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jobber du på gamlehjem ja. Jeg er liksom ikke "spå-typen" hvis du skjønner. Men det finnes neppe noe "type" mennesker som er det? Jeg har aldri ønsker å kunne se ting, men så begynte det bare å skje. Jeg vil liksom ikke utvikle det videre - hvis jeg da har noe, men vil samtidig sjekke om det er noe. Er helt nybegynner altså. Håper det blir fødsel på deg i mars, det er kjipt å måtte prøve lenge. Det vet jeg alt om... Kan du se om det blir flere barn på meg? Født 11juli-1970. Ha det så lenge!
Elastica Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Oj .. Prøver dere no på å bli gravide, er det sjanse for at du er gravid no..?
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Pøver ja, er vel i 21 pp. Mistet før sommeren og vet hvorfor vi strever (mannen). Hadde eggløsning tirsdag tror jeg, så sjanse er det, men jeg tror det når jeg ser det.
Elastica Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 Fikk sånn følelsen av at det var veeeeeeldig nært jeg, at noe var på gang når du spurte om det... Jeg klarer desverre ikke å huske hvem som prøver på hva for det er jo så mange her inne,,, Jeg krysser virkelig fingrene for deg vennen for du har jammen prøvd lenge!!! Stoooooooooooooooooooooor klem xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå