Gå til innhold

Er det vanskligere for oss med fleks på magen å kjenne sparkene mellom uke 18 og 22?

Anbefalte innlegg

Dette har jeg nemlig gått å tenkt litt på...

Det er jo ekstra polstring der mener jeg..og da kanskje ungen må være enda litt større enn uke 22 for og klare å tuppe hardt nok til at vi kjenner det? Som dere sikkert skjønner er jeg førstegangsgravid :)

Fortsetter under...

Tror ikke det skal ha noe å si! Jeg kjente første boble i uke 14-15, så ble det stille til uke 17 hvor jeg kjente det igjen. Men var først fra uke 18 det tok seg opp! I uke 20+1 så kjente mannen min det for første gang( akkurat halveis).Men jeg fikk beskjed av jordmor at jeg kjente tidelig som førstegangsfødende! Var ca 103kg og 182cm når jeg ble gravid. Så tror ikke du skal engste deg for det! :)

Kanskje utenpå, men ikke inni.. Tror det avhenger mer av hvor morkaken sitter enn polstringen utenpå. Jeg kjente liv i uke 17-18 begge gangene, men kunne ikke kjenne noe utenpå (iallefall ikke mannen min) før nærmere uke 20+.

tusen takk for svar :) For magen min er begynnt og bli ganske hard på "toppen, men jeg har ikke kjent liv selv enda...men når jeg kjenner noe så vet jeg vel at det er ungen? og ikke noe luftbobler eller noe?? Jeg gleder meg masse til og kjenne livet der inne...er så spent på hvordan det føles, nå har jeg bare masse kramper i magen, eller voksesmerter som kommer og går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...