Gå til innhold

Bekkenløsning?? Kiropraktor som kan dette i kr.sand??

Anbefalte innlegg

Hva er dette?

Har vært litt "stiv og støl ved skambeinet og i høyre beinet av og på en ukes tid. Nå i dag er det skikkelig vondt, har problemer med å reise meg fra stolen og ut å gå..

Er det låsning eller løsning eller er det ikke noe av dette?

Må jeg få henvisning av legen til kiropraktor? Kan jeg få til basseng trening også?

Håper på raskt svar!!

Fortsetter under...

Har selv bekkenplager, begynte som bekkenlåsning med meg og ble bekkenløsning.Har fått mye hjelp hos min kiropraktor.. tviler på legen din vil henvise deg til kiropraktor siden leger og kiropraktorer ikke går helt overens :P

Min lege var ikke gira på å sende meg til kiropraktor ihvertfall...

Men de fleste kiropraktorer har god greie på dette, og de vet hvilken rettigheter du har på gratis behandling ettersom du er gravid.

Har hørt at det skal hjelpe å gå til fysioterapi og akupunktur også.. har ikke prøvd det selv enda men det skal visst vere veldig bra.

Vet desverre ikke om noken kiropraktorer i kr.sand området ettersom jeg bor på sunnmøre..men du finner nok en :)

Lykke til:)

Vet heller ikke om kiropraktor i Kristiansand, men fysioterapeutne i Eventyrgården i Kristiansand er visst de beste i byen på bekkenløsning, ble anbefalt de av legen min. Og han sa også at det er fysioterapeutene som har med bassngtreningen å gjøre. Ring å hør... Jeg syns akupunktur virker bra og... Og god bedring;)

Ja, jeg har gått hos en kiropraktor for samme problemer. Hun heter Inger og holder til i Dr.gt ved siden av Hødnebø. Hun er helt topp, prøv det! Du trenger ikke henvisning. Tlf. er 380 70715

Du trenger ikke henvisning til kiropraktor fra lege, men du kan få henvisning til bassengtrening fra legen. Jeg er akkurat mellom legebesøk, så jeg har ikke fått diagnosen bekkenløsning ennå. Men det begynte med "bekkenlåsning" særlig etter fysisk aktivitet på høyre side, og har spredt seg til lysk, skamben og til nedover bein denne uka. Høres ut som om vi har bekkenløsning begge to... Har hørt akkupunktur er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...