ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har hvert sykemeldt siden 22 august. og har ingening og ta meg til. Er lei av å gjøre ingenting. Dagene går så sakte.... Flere som har slike ingenting dager:)?
ninsoer Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeger ikke lei.l. men har vært sykemeldt siden 17 desember.. holder på å kjede vette av meg enkelte dager.. alt gikk i så full fart mens jeg jobbet.. bare helt plutseligt var jeg 25 uke på vei.. men siden da har d bare gått saktere og saktere,, å de to siste ukene ha vært puton..har måttet holdt meg i ro å ikke kunne dra på café om dagene en gang.. da blir man fort lei.. har heldig vis en del venner som jobber skift.. så jeghar hatt noen som ha vært hær på dagtid.. pluss en som har en liten baby på 3 mnd.. som gjør at d er værdt disse dagene.. men no kan e heldigvis begynne å røre sånn høveligt på meg..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 mine venner sluttet å ta kontakt med meg etter jeg ble gravid. de spør meg aldri om jeg vil dra på kafe ilag med de. eller om jeg vil være med på andre ting. for jeg er jo gravid, så jeg kan jo ikke det. så har så å si sittet hjemme siden 22 august. og jeg bor på en så liten plass at det er ikke mye man kan gjøre. samboeren min jobber i ambulansen. så når han har vakt kan man ikke regne med og se mye til han. men slik er det jo:)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 ååååå.. så det er ikke bare meg??? jeg går her hjemme,har ikke jobb,men hadde ikke jobbet uansett nå siden jeg har termin om 25 dager, sambo jobber borte,og jeg er her alene... skal være alene nå i en uke.. ingen av mine venner er hjemme,borte på skole,har flytta osv.. skikkelig kjipt.. er LEI ja...
**My little Miss drama and I** Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 For noen kjipe venner da;-P.. Men de er litt mindre sosial av seg med meg enn før ,men så kan jo ikke jeg drikke eller vil gå ut... Vil ikke si at jeg er lei sånn sett , men er lei av å måtte finne ut hva jeg skal gjøre hver dag.. har vært sykemeldt siden slutten av desember.. Begynner å bli veldig vondt å bevege seg pga bekkenet nå, så det er litt begrenset hva man kan ta seg til!!! Men det er jo ny mnd nå så tia går jo;)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 tia går jo ja. men dagene går alt for sakte.
mirremamma Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 jeg ble 100% sykemeldt i går, har termin 30.april. er ik lei ennå men vi får se hvor fort tiden går fremover nå.... blir vel lei av å gå hjemme tenker jeg... jobber som frisør..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 det er grusommt å gå hjemme å trø hele dagen.
ninsoer Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Har oxo en del venner som ble borte etter at jeg ble sykemeldt.. Var jo SYK.. liksom.. vet ikke hva de tenker.. for vi kan jo nesten gjøre d samme bare ikke drikke.. kan jo dra på café og slik.. har en venninne som jeg ikke har sett siden i begynnelsen av desember.. har prøvd å ta kontakt me henne men hun er for opptatt til å være sammen me de syke.. hehe.. Men har noen som ha vært mye mer hær enn tidligere... men du skal se at når nurket kommer så kommer de krypende tilbake flere av de jeg ikke har sett i d siste.. å noen blir å få høre d ja..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2007 jeg blir ikke å slippe noen av mine venner inn på besøk når banet kommer. Er jeg ikke go nåkk for dem når jeg er gravid så får de ikke møte banet heller. Det kan de bare drømme om.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 begynner å bli kjedelig her i gården også, etter 2 uker permisjon, Har vært i knallform hele svangerskapet (LUCKY me og bank i bordet...) Hva er det med venner som plutselig slutter å ta kontakt fordi man blir gravid?!? Tror de at vi er bundet til sofaen da eller!? Min "beste venninne" sluttet å inkludere meg og ta kontakt etter jeg ble gravid, omtrent ikke hørt noe siden. Utrolig sårende, men så skal hun da heller ikke få gleden av å bli kjent med nurket vårt....Man ser hvem som er de virkelige vennene, eller hva...
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 Jeg begynner å bli veldig lei. Har vært sykemeldt med BL siden september og pga den er jeg ikke så veldig mobil. Vi flyttet til det stedet vi bor nå i august og skal flytte "hjem" igjen til sommeren. Planen min var å være gravid og jobbe for å få dette året til å gå fortest mulig, men det jeg rakk var 6 uker på jobb før jeg ble sykemeldt. De siste ukene har jeg også vært en del plaget med kvalme og oppkast, så hvis det fortsetter slik blir det noen lange uker fram mot 14. mai.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2007 ja jeg hadde kvalme ifra august til jul. etter jul gikk kvalmen min åver:) det blir lange dager når man ikke har noe og gjøre:)
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 hei=) æ har ikje jort nån ting sia i oktober, å æ e ganske lei av å ikje ha nån ting å jør ja... e akkurat fløtta tel trondheim tel typen å kjenn liksomm ingen hær, så det blir mye død-tid om dagan da hn e på arbeid=( ¨ har føræstn termin 19 april æ da=) ikje så længe før dæ=) lægg mæ tel på msn vess du vil ha nån¨å pra me=) [email protected] klæm
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. mars 2007 #17 Skrevet 1. mars 2007 har vært dritt lei siden jeg var i uke 20, men nå har jeg slitt hele svangerskapet mitt og det ser ikke ut som det er over ennå gitt.. nå sitter jeg og skal få vite min kjebne om ks eller mere piller...phu...mista jobben i går, men kan komme tilbake når permisjon er over. er i uke 36 nå...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2007 hvorfor mistet du jobben????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå