Gå til innhold

Menssmerter....

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et tegn på modning eller at noe er på gang? Har begynt å få litt vondt i korsryggen på kveldstid, og mensubehag/vondt hadde jeg i gårkveld, og kjenner det også i dag. Ellers ser jeg ut som en vraltende ku når jeg står opp på mine nattlige do runder. Har 26 dager igjen i dag. Håper det er modning og at hun blir værende litt til inni magen:) Håper på et svar eller to :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok modning ja! hatt det sånn selv noen kvelder nå. spurte jordmor i går å da sa ho at det var bare bra med menssmerter å at det var tegn på modning! :)

Skrevet

Jeg har det også sånn som du beskriver - og i tillegg er jeg så kvalm, så kvalm, spesielt om natten.. Håper også at noe er i ferd med å skje nå, umulig er det jo ikke.. :)

Skrevet

Jeg har det og slikt. Har kraftige mens smerter med kynnere i ny å ne. Men jeg er bare 32+4.

Skrevet

Modning er bra! Og kynnere skulle vi vel bare ønske velkommen etter som jeg hare skjønt! Blir ikke akkurat lei meg om hun kommer nå, men vi har et par småprosjekter igjen i huset som det hadde vært toppers å blitt ferdig med ;) Neida, det nærmer seg uten tvil! Tenk så stas det blir jenter :)

Skrevet

Lille-Fredrik Kommer 24-April tror jeg ville tatt kantakt med JM da.. bare får å være på den sikre siden at d ikke er babyen som er på tur.. er jo enno litt tidlig.. fikk selv stoppet i uke 32 med drypp.. men var bare vanligekynnere som ikke begynte å åpne..

Skrevet

ninsoer: var hos legen igår ang det. fikk bare beskjed om og slappe av og ta en paracet. å hvis det skulle bli mye verre så sku jeg kontakte jordmor. han sa at banet ennå lå så høyt med hodet.

Skrevet

Heisann!

Er nok modning det du kjenner.

Men kommer dette regelmessig, bygger seg opp mot en topp (på en måte) og øker i smertegrad er det mer noe som er igang.

Hadde slike rier på mandag, men stoppet opp.

hilsen ei som er 6 dager på overtid og har kjent dette lenge. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...