Gå til innhold

hvor mange barn har dere prøvere fra før??og alder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 27 år og har ett barn på 28 (mannen min ) heheh og er gravid med termin 11.11 (regnet ut selv på internett time hos legen 28.03.07)

Så jeg har ingen barn men håper jeg får flere tette :)

Annonse

Datter paa to og et halvt aar, og sikter inn paa en sent 2007 eller foerste halvdel 2008, og gjerne 2-3 paa rappen dersom jeg faar bestemme. Sambo sier to, derfor sier jeg fem,saa blir det vel 3 tenker jeg, og saa lurer jeg han til med den 4. hehe....

Oi, det var virkelig oensketenkning!

Jeg har ei jente på 2 år og 3 mnd. Sitter spiren denne gangen, så blir terminen på 3-årsdagen til jenta mi :o)

Jeg har vel nesten fått overtalt sambo til nummer to, så dette blir nok siste...kunne godt få flere jeg men. Jeg prøver derfor å nyte alt denne gangen her. Alt i fra prøving, venting, testing og alt annet som hører med. Så lenge denne prøvingen ikke drar ut i mye over et halvt år, så er det jo egentlig en veldig spennende tid vi er inne i :o)

Håper på å prøve på nr 3. Har en gutt på 10 år og en gutt på 16 mnd. (to forskjellige fedre) Hadde MA i uke 12 for en mnd siden, har ennå ikke fått mensen tilbake. Vi venter på den før vi setter igang igjen. Får svar fra Ullevål på mandag om det var kromosomfeil med fosteret vårt. Hvis det ikke var noe galt hopper vi i køys med en gang :) Hvis det var det tar vi blodprøver for å sjekke om vi "matcher" hverandre eller ei. Er 31 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...