Gå til innhold

Gulp på eget tøy


pingu-72

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å vaske på 40 grader og med lite vaskemiddel - men da jeg tok ut ammegenseren min så den fortsatt skitten ut... Hvordan vasker dere deres eget tøy som det har kommet gulp på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker det på 40 grader. Det pleier å funke fint det. Eneste vi gir jenta vår jern pga prematur, og det setter brune flekker. Men selv ikke 90 grader klarer å ta de dumme flekkene. Så de klærne det kommer på er bare å kaste. Klutene våre er jo flaut å ta med.. hehee... brune flekker på de, og folk kikker.. hihi... vi vaske derm altså.. fristende å si det en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å vaske gensere/topper på 40 grader. Gulpeflekkene går alltid bort på mine klær. Kan du hatt for mye klær inni maskinen sånn at ikke alt ble like godt vasket?

 

Til Januarbaby...

Prøv å klore gulpeklutene dine, kan hende de blir bra da. Jeg gjør det hvis de blir stygge og da blir de like fine igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttemamma :o) :

Takk for tipset. De klutene jeg bruker til å holde under haka er sånn mønstrete små vaskekluter i myk bomull. Koster rundt 40 kr for en pakke med 12 / 6 stk i. Fant ut at jeg kjøper heller nye etterhvert.. ;) Nå er hun begynt å ta jernet mye bedre også, så det er omtrent ikke noe søl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...