TeBax Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 klør sinnsykt på magen, har fått røde små prikker. er det fare på ferde? eller kan jeg å vente med det til mandag? da har jeg nemlig kontroll time kos legen min. takk for svar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 har også dette og jeg snakka med legen som tok UL på meg,og han sa at sv.kløe ikke skulle ha utslett så det er ikke sikkert du har det..
@nita+Sebastian Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Akkurat dette har jeg vært plaget med de siste 3-4 dagene også.Klør noe helt vanvittig, og masse små røde prikker.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 dere kan jo kjøpe kremen eurax ..den hjelper godt på kløen..)
tessa4? Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde masse kløe i tre uker, på magen, leggene, innsiden av lårene, føttene og veldig mye på hendene...men det var UTEN utslett!! Ringte jordmor på sykehuset og fikk beskjed om å komme meg til fastlegen og ta blodprøver av leverfunskjon og gallesyre. Hun sa også at det var bra jeg tok det såpass alvorlig at jeg ringte om råd, for hvis man har svangerskapskløe kan det være farlig for babyen. Jeg ville nok tatt en tlf til legen, så får det være opp til han/henne om du skal komme en tur i dag eller vente til mandag. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Svangerskapskløe kjennetegnes ofte av kløe inni hendene og oppå vristen på foten. Det medfører ikke utslett så vidt jeg vet. Høres ut som elveblest du har. Jeg fikk det på lårene og på magen tidligere i svangerskapet, smurte noen dager, så gikk det over. Vær obs hvis du får feber...
carmen221 Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde det samme som deg,ennå litt men det er ikke svangerskapskløe sier legen. Dusjer du ofte,i varmt vann?? Bruker du en kroppssåpe som du ellers ikke pleier?? Det kan være at du plutselig reagerer på såpa i vaskemaskinen eller det kan være at du spiser noe nå i større doser enn du er vant til. For min del var det at jeg dusjet for ofte i varmt vann,vasket meg da med såpe også hver gang. Det ble visst for mye for huden min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå