Gå til innhold

Underveisvurdering på rugedag 7

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Ja, da har tida sneket seg til rugedag 7 og jeg har kons.vansker på jobb. Er liksom bare "innom" her (egentlig 100% sykemeldt), og får vel ikke gjort så mye fornuftig... Kjenner på de litt kvalmede mens-murringene i magen og stryker meg fort over brystet og puster lettet ut når jeg kjenner at puppene fremdeles er litt ømme. I de forrige rugeperiodene har håpet gått i kjeller'n den dagen puppene var normale igjen (ca. rugedag 8), så jeg er veldig spent på hvordan de neste dagene blir. Har fått det for meg at ømme pupper er det sikreste gravid-symptomet (selv om det sikkert ikke stemmer...)

Uansett: Håper det går bra med dere alle sammen enten dere sprayer, stikker, ruger eller veeeenter:-)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8440573-underveisvurdering-p%C3%A5-rugedag-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snøfilla!!

Håper det går rette veien for deg nå, og det krysser vi alt vi har for at det gjør!!! åååå hvor nervepirrende det må være..om en måned er jeg ca på samme rugedag som deg. Jeg skal trolig sette inn 21/3 :-)

lykke til videre... gode tanker fra meg :-) <3

Hei, snøfilla!

Jeg er på rugedag 8, og kjenner litt på de følelsene du beskriver. Igår hadde jeg mensmurringer hele dagen, ikke like mye idag. Ømme pupper har jeg aldri hatt, ikke engang da jeg ble gravid. Grusomt å vente! Men du, de sier at mensmurringer er bra!

Lykke til!

Krysser, krysser ford deg Snøfilla!!!!!!!

Denne gangen skal det gå bra, vet at rugeperioden er et helvete noen ganger, og konsentrasjonen den er blåst bort.

Har følgende lille historie om det:

Etter min første innsetting skulle jeg lage meg en kopp te. Puttet en tepose i koppen og helte i vann som jeg trodde jeg hadde varmet opp. Men det hadde jeg ikke det var kaldt og da jeg skulle helle vannet ut for å koke det opp på nytt helte jeg likså greit hele innholdet i koppen i søplebøtta. Gjett om en av kollegaene mine lo............. :o)

Lurt å være sykmeldt, har egentlig litt tro på at det kan hjelpe-mindre stress og mas.........

Lykke til nå-gleder meg til neste oppdatering fra deg for den kommer nemlig til å være positiv!!( Håper du ikke tar det negativt opp, vil bare

gi deg litt håp)

Klem

Annonse

Høres bra ut dette her Snøfilla!

Selv er jeg helt på symptomjaktkjøret nå på rugedag 10... Men skal ikke plage deg med det! Du høres så nøktern og lugn ut, og som klarer å holde deg såpass mye borte herifra under ruginga! Men vi er alle forskjellige ifht hva som stresser/roer oss! Og det er så mange varianter av graviditetssymptomene at en finner alltids en historie å kjenne seg igjen i... :-)

Fortsatt god ruging, og masse lykke til!

Hei Snøfilla!

Vi er likt i løypa, jeg er også på rugedag 7 i dag. Mensmurringer og litt ømme pupper for meg og... Blir gal av spekulasjoner så jeg prøver å bare slappe av. Er i full jobb men passer¨på å legge meg tidlig om kveldene eller hvile på ettermiddagene. Masse lykke til!!

Hei:-)

Har ikke ruget før ennå jeg da, men kan tenke meg at det er en stor påkjenning.Det er det jeg gruer mest til med hele forsøket.

Siden det er det siste offentlige forsøket deres er det sikkert ekstra tøft.

Krysser fingre for dere snøfilla, håper dere lykkes denne gangen!

klem

Hei vennen!

Skulle bare si at jeg krysser alt for deg:o) Ja en tenker jo over alle symtomer. Men ikke la deg lure av de, eller ikke bli lei deg om de forsvinner. uansett er alle symtomene en bivirkning av progesteronen. De gangene jeg har vært gravid før, har jeg ALDRI hatt ømme pupper.... Alle bivirkningene jeg hadde i rugeperiodene mine, har aldri hatt det sånn så tidlig i en graviditet heller. Er jo igrunnen for tidlig til å skulle få symtomer. Men det er jo fler som får symtomer allerede på dag 1, så vi er alle forskjellige. Vet hvordan du har det nå. Skrur tiden litt frem for deg! Denne gangen går det bra!!!! Det er en veldig god steam her nå føler jeg. Så du må bare henge deg på der!!! Du får slappe av og kose deg.

Vi snakkes!! Klemmer

Annonse

Hei Snøfilla !

Skjønner godt at du har konsentrasjonsvansker på jobb.

Spennende med rugeperiode.

Jeg ruger også :) .

Satte inn ett egg på mandag. så det er vel i disse dager egget bestemmer seg for om det vil bli eller ikke..

Forsøker å tenke gode tanker og ikke stresse.

Ha en god natt og en fin helg !

Hei igjen alle sammen - og takk for koselige svar:-)

Jeg har våknet opp til rugedag 10 og har absolutt INGEN symptomer. Ikke ømme pupper (*snufs*), ingen mensmurringer eller andre "ting på gang" i magen. Ikke trøtt. Ikke kvalm. Ikke treg/hard i magen. Ikke - ikke - ikke...!

Måtte gråte en skvett for jeg kjenner meg alt for godt igjen fra de to forrige forsøkene hvor kroppen bare ble mer og mer normal for hver dag jeg nærmet meg blod-prøve. Vi har jo forberedt oss på dette, og vet innerst inne at vi må til utlandet for å få hjelp, men like vel er det vondt å ikke lykkes.

Litt trist klem fra

Kjære Snøfilla, ja det er tøfft!!!

Men husk at det er veldig forskjellig hva folk merker, og noen merker faktisk ingenting. Vanskelig å finne så mye trøst i det (for meg og) men allikevel... Det er fortsatt et håp! Og det at du kjenner deg igjen fra de andre forsøkene, trenger heller ikke bety noe. En som skrev her inne hadde 2 helt like "symptomer" på to forsøk, der hun ble gravid på det ene, og ikke på det andre... Så det er fortsatt håp inntil du har testet!

Lykke til, krysser fortsatt fingrene for deg!

Ønsker deg lykke til på tirsdag !

Håper du klarer å holde motet oppe,noe det kan virke som om er vanskelig for deg...Tro kan flytte fjell vet du !

Gravi-tegn er som vårtegn,de er forskjellige etter hvem som tolker dem !

Håper det går din vei nå C";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...