Emmeline med spire Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har hørt at det er HCG som gjør at du blir kvalm? Er det riktig?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Ja, det kan nok stemme. Når hcg-nivået blir høyt nok kan det utløse kvalme (men alle gravide blir jo ikke kvalme selv om alle har hcg i kroppen).
Emmeline med spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Okei, begynte å bli litt kvalm i går og syns det bare blir verre idag. Kommer i bølger sånn at jeg må stoppe opp litt og puste ordentlig. Så det kan være HCG nivået som stiger? Testa neg. i går...
10aborter,någravidmedsurrogat Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hei Har alltid blitt kvalm ca en god uke før jeg har testet pos, ( har vært gravid 3 ganger på de siste 8 mnd) håper nå på fjerde gang. Har og kjent det stikker veldig i bekkenet. Kvalmen er ofte i bølgedaler, var i alle fall sånn på meg.Hvis du lurer så kan du jo gå til legen og ta blodprøver, da med en dags mellomrom for å se om hcg stiger. Lykke til
Emmeline med spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Har ikke testa positivt ennå jeg da. Testa neg. på onsdag IKM mandag, men fortsatt ingen mens. Så mitt spørsmål var vel egentlig om kvalme er et tegn på at HCG stiger og kanskje snart vil slå ut på en test.. Tenkte jeg skulle teste igjen på lørdag hvis ikke TR kommer, men med min tålmodighet så tester jeg vel i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå