Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Først tenkte jeg det var 11., men etter å ha sjekket forrige syklus er det "allerede 9.mars. Jeg er så spent allerede. Litt tullete som man blir av dette, bestilte jeg noen amerikanske graviditetstester på ebay i går som er mer følsomme enn ClearBlue og man kan teste 5 dager før IKM. Men det spørs jo om testen kommer fram innen den tid og om hvor pålitelige så tidlige resultater er. Jeg har time til genetisk veiledning 2 dager før IKM og da hadde det vært litt fint å informere om jeg evt. allerede er gravid. (Jeg har fått tilbud om genetisk veiledning fordi jeg mistet pga kromosonfeil i uke 18.)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei på deg Alfabeta. Jeg ser du har innholdsrike dager foran deg,positiv test eller ikke. Så fint at du har fått time til genetisk veiledning.Det blir nok et informativt møte,og en grei erfaring å ha med seg videre... Ventetiden mot ikm er ofte lang den...og tiden går så gruelig sent !Men jeg skal være med å håpe på en glad melding for deg.Så lov meg at du skriker ut om testen viser positivt !Lykke til !
gull-ønske Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei Alfabeta! Så deilig å "rykke" 2 dager fram da. Lykke til med både veiledning og testing. Du får holde oss oppdatert.
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hei og lykke til! Ble litt nysgjerrig på de amerikanske testene. Hvilke er det og har du lenke til bestillingssiden? Tusen takk for hjelpen.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Testen heter First Response (www.firstresponse.com), leste i en amerikansk avisartikkel på nettet at den hadde kommet veldig bra ut i en forbrukertest. Jeg kjøpte på ebay.com Er uerfaren med Ebay så jeg klarte å rote det til ved å bestilte dobbelt av hva jeg tenkte, 2 pakker med 6 i hver.Det skulle ta 5-10 dager før de kom. Hvis det viser seg at jeg er gravid denne perioden trenger jeg jo ikke så mange tester og da sender jeg gjerne gratis det som er igjen til andre trengede som deg for eksempel. Vi kan jo se hvordan det går med både min IKM og det amerikanske og norske postvesenet.
*BLÅFUGL* Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Lykke til, alfabeta :-)) Den 9. nærmer seg med stormskritt.... Håper at du er heldig - kysser masse for deg xxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå