Gå til innhold

Tips :)

Rogalandsjente -og lillegull:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare oppfordre alle til å pakke bagen tidlig!! jeg hadde gått lenge å planlagt pakkinga, men aldri fått gjort det(seinest kvelden før fødselen starta)..( hadde fått beskjed om at : du føder iallefall ikke før termimn, men 35+2 kom skatten vår..)det endte med at jeg ikke fikk pakka den, og etter vannet var gått (før jeg fikk beskjed om å holde meg i ro) samla jeg bare i sammen ting jeg trodde jeg fikk bruk for, pakka masse joggebukser, men alle var hvite, glemte tannbørste, hårkost og alt det viktige.. så en oppfordring til dere alle er : det er bedre å pakke baggen for tidlig enn for seint... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tannbørste , hårbørste, toalett ting og slikt må man jo ha til dagen man skal dra så det får man vel ikke pakket uansett... klærne ligger i skapet hvor de alltid ligger så det tar meg to min å legge de i baggen og det må jeg da ha tid til før han kommer ut.. gikk i 29 timer med forrige så regner med å ha god tid til å gjøre slike ting når jeg merker noe er på gang :)

men skjønner hva du mener.. hihi

Skrevet

vi har 2.5 timer med reise for og komme til sykehuset. så her må vi pakke klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...