Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Nå blir jeg litt bekymret altså, når du ikke har vært her på to dager!!!!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Er jo litt merkelig da... Men vi satser jo på det beste
♥lurelure♥ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 ÅÅååååå, dere er så søte!!!!!!!!!!! Stemmer det, jeg må være ordentlig syk for å holde meg unna, og denne gangen lå jeg svimt av med buksa på knærne, feber og kvalme:( Sikker på det blir en sterk gutt av dette!!!! Skjønner ikke hvordan den holder seg på plass når absolutt alt annet kommer kraftig opp igjen... Skal komme innom i morgen også. håper å være på jobb på mandag. Er ikke akkurat sånn at noen tar over og gjør noe for meg når jeg er borte, det blir bare mer og mer som hoper seg opp på pulten....
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Pjoooo!!!! Er det morgenkvalme eller har du fått influensa?? Håper du blir bedre fortere enn fy da!!!
♥lurelure♥ Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Det er skikkelig influensa. Magne er syk også, men ikke like ille som meg... Vondt i hele kroppen, er som spaghetti:( Trodde først det var morgenkvalme, men det var nå ikke det da. Føler meg fæl enda, men tror jeg er bedre i morgen:) Siden jeg har fått i meg taco og potetskruer i kveld:)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Hehe, håper du ikke har tenkt å spy opp igjen taco, det tror jeg ikke er noe særlig.... Men potetskruer hjelper til alt!!!
♥lurelure♥ Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Usj, men det er bedre enn magasyra!!!!!!!!!!! Tatt to folat nå for å tynne ut min dårlige samvittighet for spiren her... Det er ekkelt å være sjuk uansett, men når man har det å tenke på i tillegg..... Magne har lufta dyna, så basiluskene har vel tatt kevlden, de fleste iallefall... Godt. Vi snakkes, jeg tror jeg legger pcen fra meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå