Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg trenger desperat fødestøv her =) Noen som vil dele ut litt??? Har prøvd det meste å sitter her ennå, utslitt å deppa med en puls som er for høy i følge jordmor å et bekken som krangler.. Hatt maserier i flere uker, mistet slimproppen og blødd en uke og vet jeg er godt moden. Hatt regelmessige rier som stoppet opp. 3 timer med modningsakupunktur og blitt strippet en gang. Jordmor var sikker på at vesla skulle komme i går, men neida, vesla ombestemte seg hu. Så nå føler jeg at det snart er min tur. Dette er hva jeg har prøvd, kom gjerne med nye tips: -SEX, daglig i 3 uker nå(i tillegg rikshospitalets sexoppskrift.) -Stimulering av brystvorter, daglig i 3 uker. -Varme kluter på brystene -Melk og kanel(maaaaange ganger) -Gått flere turer -Gått opp og ned i trappa -Spist grøt og kanel -Prøvd flere lemondrikker -Drukket modnings te i flere uker(med bla kanel,sitron,lakris,bringebærblader m.m -Spist lakris -Vasket huset -Kald dusj - Sittet med bena i isbad
godiva med 3 gull Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Da skjønner jeg at du er sliten.. Men tror det beste du kan gjøre er å slappe av. Hun kommer nok når hun er klar. Har selv termin idag, og vil gjerne føde NÅ! Men gikk 3 uker over termin sist så er forberedt på at det faktisk kan gå en stund ennå.. selv om det er en motbydelig tanke. he he.
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Den dagen har jeg i dag, kjære anonym=) Håper det er den som funker best =)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Har to terminer, 27 februar og 13 mars. Dem har gått ut fra 13 mars men mener nå at 27 er rett. Så da er det 2 dg over.
Mamma Mirabell Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 da er det ikke sikkert det er 27 da vettu, men kanskje det er 13 den kommer.. da har du ikke dårlig tid alikevel hihi da kan du jo bare nyte den siste tiden neida, er ordentlig kjipt å gå over men husk at det er vanlig å gå to uker over da, så babyen kommer når den kommer.. blir sliten av å stresse sånn, slapp av og spar kreftene til fødsel er mitt tips
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Takk for tips og god støtte jenter =) Hærlig at dere finnes=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå