Gå til innhold

Hvor mye sover bebisene deres?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Lillemann sover mesteparten av dagen han...hvor lenge er bebisene deres våkne av gangen og hvor mye sover de i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå om dagen legger hun seg 19-19.30 og står opp 7-8. Hun våkner for mat 2 ganger og er litt småvåken titt og stadig hele tiden om natten, men. Så sover hun en time kanskje fra 10-11, også har hun en lang lur fra kanskje 13-14 til 17 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sover hun ganske mye hun også, våken ca. bare to timer om gangen...de er vel litt trette disse små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun sover nesten mer nå enn tidligere. Er mer aktiv og det "skjer noe" hele tiden når hun er våken, så det gjør vel våre småtasser slitne og trøtte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live sover ca fra 20 til 08. Med mat en ca 3 ganger om natta. Så er hun våken til 09, og da sover hun til ca 12. Er våken en time eller to og sover et par timer igjen, hun er nå 11 uker. Så soves en god del her også enda ;) Utover kvelden varierer det veldig hvor mye hun sover, eller dupper. Om vi har vært ute, på bading, om hun har sovet dårlig i løpet av natta/dagen osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna her har mange korte lurer egentlig. Våken en time, sover en time osv... Legger henne rundt 22.00, våkner for pupp mellom 03.00 og 05.00, sover til ca 7-8 pupp igjen. Da må vi stå opp.... våken en timer og sove en.. og sånn fortsetter det. Men når jeg går tur og hun ligger i vogna, blir det fort tre timer i slengen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi sover faktisk ikke så mye hun ser jeg...i forhold til deres..Hun sover om natta ca. fra 24.00-10.00 med tre målider inni. Og så sovner hun som regel igjen i 12tiden i vogna og sover alt fra 1-3timer. Så sover hun en liten time i 16-17 tiden og kanskje en eller to timers hviler etter det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke mye soving på dagtid... Snuppa er 2 måneder. Hun sovner i 9-halv 10 tiden på kvelden og sover da godt til 4-halv 5 tiden... får pupp og sover igjen til ca 7-halv 8. Da er hun full av energi og vi står opp. Hun har kanskje en hvil på ca 1 time i løpet av hele dagen og 3-4 dupper på ca 10 min. hver gang (da på fanget mitt, våkner med en gang jeg legger henne i vognbagen). Så her holder vi oss i aktivitet :-D Hehe...Hun streber også i mot å sovne i vogna...pleier gå 1 time hver dag og hun sovner når vi er kommet godt over halvveis. Jaja- jeg er glad hun sover godt på natta nå:-)*bank i bordet* Ting forandrer seg jo hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemann sover ca. fra 22.00 og våkner ved 7-8 tiden, han får ikke mat på natta. Vel, han har vært syk en periode nå og da har han også vært våken litt om natta for å få mat. Han er våken i ca. 1 time fra 08-09, så sover han til han skal ha mat igjen ved 12 tiden, våken en time osv. Sånn fortsetter det hele dagen...godt å høre at han ikke er alene i gjengen om å være glad i å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...