Gå til innhold

Når tid starter dagen deres?


lærer

Anbefalte innlegg

Sigrunn har begynt å våkne rundt halv seks - seks. Før trengte hun bare smokken, og så sov hun videre i vår seng til halv åtte - åtte.

Men nå bare gråter hun. Virker trøtt,men nekter å sove.

 

Når tid står dere opp med babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag våknet hun 6.30, men klarer å ligge litt alene i senga si så vi stod opp litt før 7..

Synes det er tidlig jeg, men må nesten bare stå opp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa pleier å ville stå opp mellom halv syv og syv. Synes det er helt greit, selv om jeg av og til skulle ønske vi kunne sove litt til. At de ikke skjønner at det går an å ligge litt lenger i helgene f.eks. :o)

Nå som det er ski VM synes jeg det er helt greit å stå opp, synes det er gøy å få med meg litt ski

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp rundt kl 9. Niklas sover som regel til 8, men vi ligger leeenge og koser i sengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står som regel opp mellom 06 og 07, men det varierer med opptil en time fra morgen til morgen... Han virker trøtt her også, men "vil ikke" sove mer... Men så går det 1 - 1 1/2 time før han er klar for å sove litt mer... Og da kan jeg ofte legge meg sammen med ham! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi står opp mellom 7 og 8. Som regel 7 helgene, 8 i ukedagene. Hun sover på nytt allerede 10, så den første tida går fort og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 ukene har Ada våknet ved 5 tida. Står opp da, slik at hun ikke får vekt søstra på 2 år. Før det sov hun fram til kl var 7 30. Har prøvd å gi henne smokken, men det nytter ikke. Men etter 1 1/2 time må hun sove igjen. Da står neste mann opp. Dette er slitsomt. Håper hun snartt begynner å sove litt lengre igjen. :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi superheldige med baby som har arvet foreldrenes sovehjerter:) Han våkner i 7 tia når faren drar på jobb, får en flaske med melk og sover videre til 9-halv 10. Idag våknet han halv ellve:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... her våkner vi mellom 6 og 7... synes d er tidlig... men d er bare å stå opp for da er hen lys våken... oppe et par timer på legger vi oss litt igjen... hehe godt d da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amandus våkner ca 07.00 (30min fra eller til)

Sambo tar han frem til han drar på jobb kl 08:-) så da får jeg ofte en time ekstra i sengen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun våkner mellom 7 og 8 i disse dager, og får da komme opp i sengen vår. Vi står opp mellom 8 og 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...