bomper`n Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 lurer på en ting.... tok en test i morges, venter ikke mens før søndag men sånn er det og ha tester liggende? testen vist ingenting, så sovnet jeg og når jeg våknet om en time var den en svak rosa strek.... hvordan skal jeg tyde dette? kan man stole på en test som har ligget så lenge? uansett...får jeg teste igjen om ett par dager;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Det heter at man skal kaste/ikke ta hensyn til tester etter at avlesningstiden angitt på bruksanvisningen er gått ut, dvs en svak strek etter avlesningstid ikke nødvendigvis betyr noe. MEN - i mine tilfeller har jeg aldri fått svakt positivt resultat uansett hvor lenge en g-test har ligget enten det er før eller etter ikm, så jeg hadde nok tolket det litt positivt likevel, selv om man ikke har "lov". Test igjen om et par dager!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hvilken farge er det på streken? er det samme farge som test streken kan man lese den mer.. er den grå er det en skyggestrek. hvilken gravid test brukte du?.. Quick respons?
bomper`n Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 den var lys rosa. en test fra billigtester, men ikke de strimlene. de med hvit hylse rundt.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg ventet IKM på tirsdag og tok mange tester i helgen. De var blanke først og etter to timer ble de svakt positive og jeg også trodde at det ikke var noe MEN i går fikk jeg tre positive tester til og med CB digital lyste gravid mot meg sååååå EN STREK ER EN STREK. Jeg måtte vente fra lørdag til onsdag for å få svakt positivt test på morgen TROR DU ER GRAVID JEG
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 da har du vel flere?.. akkruat samme testene jeg tok i helga.. de var alle lys lys rosa.. kjempe svakt.. og jeg er GRAVID:. vet du hva?.. jeg tror du er det ))-..
bomper`n Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 hjelp:) men ett positivt hjelp:) tenk om det er sant... da blir jeg glad da... venter med og test igjen til imorgen tidlig... skal informere dere jeg viss jeg er så heldig. krysser alt av armer og bein!!!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Ja det må du .. håper å se deg inne på 1 trim .. lykke til
bomper`n Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2007 1000 takk og gratulere så masse deg deg!!!!!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 jeg brukte tester fra babyklar.no (billig tester) hvit og rosa kork på toppen. Det var to vinduer en for gravid strek og en konrtoll. Så den rosa gravide streken kom etter to timer, men det var jeg som jeg sa 5-6 dager før IKM. Sende meg melding når du får vite at du er gravid, jeg er overbevist om at du er det CB jeg tok på mandag kveld og den også var minsu men etter en time kom en tyn tyn nesten usynlig strek så det ble nesten +. Nå er jeg spent på å høre fra deg
bomper`n Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2007 jeg er kjempespent selv, men føler liksom ikke at jeg er gravid... har liksom litt murringer også og det har man vel ikke da? var ikke den mest aktive prøveren denne mnd heller så det skal liksom litt til at det har klaffa så veldig, men jeg HÅPER noe veldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå