scubagirl med scubababy Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei.. Er ikke så ofte innom disse spåsidene lenger, men lurer på etpar ting. Jeg er nå gravid i min 17. uke. Jeg lurer på hvordan det står til med den lille... Og så lurer jeg på dette med termin. Når ser du at babyen blir født? Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84 Termin er 14.08.07 På forhånd takk..
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei! Jeg spådde deg i høst- ikke sant! Husker jeg så/ser en mann som står ved deg/livet ditt (brunt hår, slank, litt alvorlig..) men fikk ikke tak i hvem det var og om du vil ha han der eller ikke. Så fint at du er gravid! Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er bekymret nå - siden alt har gått bra nå mener jeg. Slik jeg ser det er alt bra med barnet. Men hvis du er urolig bør du koste på deg en ultralyd, men du skal vel straks inn til den ordinære? Jeg tror du føder 10. eller 11. august, deromkring iallefall. Riktig lykke til!
scubagirl med scubababy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei igjen.. Kan ikke huske at du har spådd meg før.. Men det kan jo hende du har skiftet nick? Jeg har en mann ved min side. Han er blond i håret, slank og for tiden litt alvorlig, da han mistrives i jobben. Jeg er mest redd for at det er noe galt med den lille. Har liksom ikke helt forstått at også jeg skal få bli mor.. Dette har tatt mange år skal jeg si deg.. Men min samboer/forlovede er hittils det beste som har hendt meg. Og vi gleder oss begge to til å bli foreldre. Ordinær UL er til mandag som kommer. Må si jeg både gruer og gleder meg.. Godt du ser at alt er som det skal. Min samboer sier også at jeg skal ta det med ro og nyte tiden fremover.. Men du? Jeg skal ha en teorieksamen innen dykking ikveld. Ser du hvordan dette går? Noe jeg burde ta en siste titt på før jeg sier meg ferdig med lesingen? På forhånd takk..
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Joda, jeg har spådd deg. Husker du var den første eller andre jeg spådde her inne. Du ville da bli gravid og var i pp 9. Jeg fikk opp tallet 10 på deg, men greide ikke tolke helt, sa det det ble enten okt-baby eller at du ble gravid i pp 10 (og det ble du tydeligvis?). Husker du hadde dette "dykkenicket" Vet det kan føles "uvirkelig" når en endelig blir "vellykket" gravid - har vært der selv. Men det er vel "fortjent" til strevere, og man ender opp som veldig takknemmelige foreldre som sjelden tar barna for "gitt". Jeg ser at mannen i ditt liv er et "funn". Dykking har jeg ikke peiling på, har du noe pensum om blodet? Veldig vanskelig dette, eksamenen virker "teknisk", men jeg tror også den fokuserer noe på etikk el. Det blir sikkert kjekt på ultralyden på mandag, og graviditeten blir enda mer "virkelig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå