Sanna&Simen Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Hver natt den siste uka har Simen begynt å gråte i halv fem tida... smågråter jevnlig til vi stå opp mellom halv7 -7... Slitsomt. Hva er det mon tro? Blid som ei sol hele dagen, og med engang han våkner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lærer Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Her har vi det på samme måten. Sigrunn våkner i halv seks tiden og holder det gående. Har prøvd å få henne til å sove igjen, men etterhvert begynner hun å hylgrine. Blid som en sol når vi står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #3 Del Skrevet 1. mars 2007 Vi har et mye mer urolig barn natten igjennom, vi... Ikke helt sikker på hva det er for noe med henne - og i natt tror jeg jammen meg hun kom opp i sengen vår helt alene, for jeg kan ikke huske at jeg løftet henne opp til oss - hehe!! Kanskje de er klar for dagen så tidlig på morgenen? Kanskje det hjelper å blende vinduene? Jeg ser at lillemor her våkner av måneskinnet;-) Vi har ikke gardiner for det ene vinduet, og er det fullmåne får hun måneskinnet rett i ansiktet - og våkner, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Når jenta her våkner mellom 4-7 tia får hun 150ml melk og etter det sover hun noen timer til *herlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå