ragge Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 JIPPI i dag har jeg termin og håper jo selvsagt d skjer noe på denne dag. har hatt rier i to dager. men dem varer bare ei lita stund, gir seg og begynner igjen. var inne på sykehuset fra tirsdag til onsdag.da var jeg sikker på at fødselen var igang. men lillemor lurte meg bare. så nå vil jeg ha masse gode råd og fødestøv hehe
godiva med 3 gull Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Fødestøv kan du få.. men tviler på at det hjelper no særlig når det kommer fra meg. Har også termin idag, og føler ikke akkurat at noe er på gang her heller. Ingen riier, ingenting av noe faktisk.. he he. Så om du har noe woodoo så send det hitover. Lykke til så håper jeg vi føder VELDIG snart begge 2.
ragge Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 takk for d skal sende masse tilbake. ikke noe arti å gå sånn i allefall. er d første din?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har også termin i dag... og føler det like fjernt som å skulle ta en tur til månen. Ber om masse fødestøv til oss alle tre...
ragge Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Ja d er sikkert tungt at dere ikke kjenner noen ting. å d er veldig tungt å gå me rier et par timer åsså gir d seg, begynner på nytt å gir seg. men sender masse fødestøv til deg også lisabet lykke til FØRSTEMANN..... HEHE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå