Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig mage for tiden? Jeg har vært plaget med skikkelig mageknip og følelsen av (om det kan sies på den måten) litt mykere avføring enn vanlig.. Har nesten konstant mageknip, men spiser vanlig og ikke fått i meg noe jeg ikke har tålt. (eneste jeg har fått i meg utenom det jeg pleier, er nye vitaminer. Alt i ett, 3 tabletter i en pose, noen som vet hva jeg snakker om?)

I tillegg er jeg øm i eggestokkene. spesielt ene sida.

Jeg har hatt en del halsbrann de siste dagene, og i går fikk jeg plutselig sånn "helt gele" - følelse. Med hjertet helt opp i halsen på en måte. Kan ikke forklares.

Tante er ventet (eller, hun har vel egentlig fått beskjed om å bli der hun er) Tirsdag i neste uke.

Ellers veldig trøtt, lyst til å sove flere ganger om dagen til tross for nok søvn om natten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende du er gravid da!!! Eller så må jeg si at endel av symtomene kan også være omgangsyke som herjer rundt om i landet... Da kan man også bli veldig trøtt/utmattet...

Krysser fingrene for at du er gravid jeg!

Skrevet

At det holder på så lenge uten å spy?? Og dessuten, en venninne av meg og hele familien (3barn+mann) hadde omgangssyke mens jeg var der på besøk for to uker siden (var der ca 4 dager i løpet av uka), og jeg har ikke kastet opp ennå...

Hm....har dessuten sååå ømme pupper at fy...

Skrevet

Er også plaget med dette. Var hjemme igår, fløy på do hver halvtime, med mindre jeg lå på sofaen og sov. Så det er nok den dumme omgangssyken som går. Litt bedre idag.

Hadde håpet at det var en liten spire i magen som gjorde alt dette, men vi får se på mandag hvis tanta ikke dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...