Gå til innhold

Ho skjønner liksom ikke at tunga ikke skal ut når hun skal gape etter grøten :(

Anbefalte innlegg

Holder på å bli sprø...tunga kommer ut først og så detter all grøten av skjeen - HVER GANG!!! Noe så irriterende! Hun liker grøten, men jeg strever meg mest for derva for å få den inn i munnen hennes. Off, noen tips??? Noen ganger går det kjempegreit - men jeg mister tålmodigheten fort når hun begynner slik altså!

Off, så lettvint det var å bare gi flaske!!! Elias han bare gapte og gapte da vi begynte med grøt, så med ham var det aldri noe problem ever!!!

Klem,

Fortsetter under...

Magnus var sånn i begynnelsen, men nå går det greit. Hvis han er mett og ikke vil ha mer begynner han med sånt igjen....

Eneste tipset jeg har er at du også gaper når hun skal gape, så kanskje hun hermer...?

Det er helt normalt. Tunga kommer ut fordi den skal "melke" i seg maten slik som med flaske/pupp. Hun lærer det etter hvert:o)

Ett tips i starten kan jo kansje å være å legge henne ned/litt bakpå, da får du grøten letter inn i munnen uten at det havner utenfor, det gjorde vi med Guri. Og nå når hun sitter og spiser går det greit, men om hun blir veldig kavete og urolig går det bedre når hun halvveis ligger i fanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...