Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 noen som har erfaring med denne vogna? kan man bruke den til en 6mnd gamel baby? er det så mye liggestilling at det går an å sove i den?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Synes det ser ut som den er veldig åpen til en baby på 6mnd. Det går ikke an å ha full ligge stilling. Men det er sikkert en super vogn til litt større barn. Jeg liker at det er lunt og godt til babyene. Så da hadde jeg valgt en annen vogn tror jeg. Men den er spuerlett å trille osv. Om du går inn på www.emmaljunga.no kan du se og sammenligne vognene der:-.) Lykke til med valget ditt:-)
altommeg Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei, joda den kan du bruke til så liten baby. Ikke full liggestilling men nok. og den kan du bruke lenge for den er lang i ryggen. Veldig populær den typen.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 ok,tusen takk skal dere ha:) da blir det nok en slik vogn, skal ha den som nummer 2 vogn,kommer nok til å ligge i bilen å bli brukt på kjøpesenter, å små trilleturer, kjekt at barnet kan sove litt i den,om vi ska på noen småturer:) har en duo edge som jeg vil bruke til sovevogn her hjemme:)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Har Scooter. Brukte den litt fra 6-7 mnders alder. Den er ikke HELT flat, men ganske... Synes den er helt super, sønnen min er to år nå og Simo vogna begynner å bli litt liten i sittedelen, men Scooteren er romslig fortsatt. Vår har fått en del juling, vært med på flere ferier og blitt brukt nesten daglig, men er like fin. Veldig fornøyd med den! Det er ikke kalesjestrammere på den, så kalesjen siger litt, spesielt med regntrekk på. Det er vel det eneste jeg synes er negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå