MissAntrop Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er i fin form på dagen, men de siste nettene har ikke vært spesielt behagelige. Jeg våkner og må på do. Når jeg legger meg igjen etterpå, begynner mensmurringene for fullt, det gjør vondt å snu seg og kjennes ut som om babyen er på vei ut nesten. I tillegg får jeg en voldsom kvalme.. Er det noen andre som har opplevd liknende? 16 dager igjen til termin i dag..
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jaaaaa! Skulle tro at det var jeg selv som hadde skrevet dette innlegget! Jeg har også fått en intens kvalme av dette. Orker absolutt ingenting for tiden. Er i tillegg strippet og slimproppen gikk på tirsdag. Har hatt det helt pyton etter dette. Jeg har 19 dager igjen til termin, men skal settes i gang på mandag om ikke jeg går i fødsel i løpet av denne uken!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Kristin, hvorfor er du strippet? Har ikke helt skjønnt hva denne strippingen innebærer, og gjør jordmor dette 2-3 uker før fødsel? Lykke til ;-)
MissAntrop Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Godt å høre at flere har det på samme måte, selv om jeg håper vi begge blir oss selv igjen snart! Håper det er et tegn på at fødselen nærmer seg. Hvorfor skal du settes igang, forresten, om jeg kan spørre?
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er blitt strippet pga. av at jeg har en kronisk sykdom som gjør det vanskelig for meg å gå hele tiden + evt. overtid. De kalte det å ta hensyn til mor! Jeg er blitt strippet på sykehuset av en lege og det hun gjør er å sette noen fingrer opp i "herligheten" og åpne hinner og lage litt større åpning i håp om at fødselen skal starte av seg selv. Går nå med masse nedpress, ubehag og håper at fødselen skal starte snart slik at jeg slipper å bli satt i gang på mandag. Jeg vet ikke om jordmødre gjør det, men i mitt tilfelle er det altså grunnet sykdom at jeg ikke skal gå hele tiden ut! Tusen takk for lykkeønskningen. Ønsker deg også lyke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå