Gå til innhold

Ømme bryster, eller ikke???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke hatt noe særlig ømme bryster denne gangen. Hadde det veldig med mitt forrige svangerskap. Trodde nesten det var noe alle fikk... Og så kan brystene føles ømme og harde den ene dagen og i dag når jeg våknet var det forsvunnet... Noen som kjenner seg igjen her? Blir litt bekymret når det plutselig forsvinenr sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt ømme bryster så langt, vet ikke om det kan ha en sammenheng med at jeg fortsatt ammer. Har faktisk gått å ventet på de ømme brystene, ikke at det er noe godt altså hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å "trøste" litt, jeg har INGEN symptomer jeg.... jeg hadde litt i de to første ukene, men ikke nå..

så kanskje vi bare er heldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bekymret meg litt for det samme. Helt i starten, fra før jeg visste at jeg var gravid og til cirka uke 6-7 var de kjempeømme og ganske store. Så ble de nesten vanlige igjen en stund, men nå er de litt ømme igjen. Akkurat som det kommer og går litt. Jeg tror det er ganske normalt. Selv pleier jeg å få veldig ømme bryster rundt mensen, og det er kanskje sånn at de var ekstra ømme igjen på den tiden jeg ville hatt mensen hvis jeg ikke var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig ømme bryster i mitt forrige svangerskap. Denne gangen kjenner jeg ikke så mye av det. Har litt ømmme bryster tidlig på dagen men kjenner nesten ingenting mot kvelden. Det varierer også fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg og. hatt ømme pupper helt frem til nå 6+4. Det er nok vanlig, fordi hormonene roer seg litt etterhvert. Jeg har også merket det på humøret. Symptomene vil komme og gå, og ingen har like svangerskap. Så det er ikke så my å bekymre seg over. Dersom noe skulle blitt galt, så vil aller mest sannsynig kroppen ordne opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...