tsb06 Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 har bydd på et hus nå, ligger inne med det høyeste budet å budfristen går ut idag... jeg vill ha det huset:) håper ingen byr for vi kan ikke by mere en det vi har gjort nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Spennende. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. mars 2007 #3 Del Skrevet 1. mars 2007 Lykke til! Det er skikkelig spennende geier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Lykke til!! Og jeg vet hvordan du har det... Er bare 1 måned siden jeg satt i dine sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 Lykke til! Det er kjempe spennende! Fortell hvordan det går da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mars 2007 snufs snufs, da var det selvfølgelig noen som har bydd over oss :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Ååå, så leit! Vi hadde det slik for et par år siden, men fant det som kommer til å bli drømmehuset (vi pusser opp) et halvt år senere - så jeg er glad vi tapte budrunden, jeg! Håper det blir slik for deg også;-) Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 Æsj, så kjedelig! Men får håpe det går som "tre små" sier. Plutselig finner dere et hus som er enda bedre enn det dere "mistet" i dag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå