Gå til innhold

godt å ligge i softbag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kombivogn til eldstemann. Men nå kommer snart nr 2, så vi har kjøpt en tvillingvogn med plass til begge. Her er det softbag. Synes den ser så ukomfortabel ut! Greit nå som det er kaldt, da legger jeg skinn i den, men hva med sommeren? Kan man kjøpe ekstra madrass? Blir ikke den bagen for liten veldig fort? Skeptisk.... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde teutonia softbag til vinterbarn. Brukte skinn om vinteren og et teppe om sommeren. Vet det finnes madrasser til teutonia sin softbag, sjekk www.lilleprinsen.no.

Mitt barn lå i softbag i 4 mnd, jeg likte ikke softbag og kommer til å gå for hardbag til nestebarn (men aner ikke hvilken vogn).

Skrevet

Takk for svar! Heldigvis har vi en annen vogn ved siden av, så blir vel å bruke softbag til og fra barnehagen. Så noen på helsestasjon med softbag, og ble ikke oppmuntret av det jeg så.

Skrevet

den softbagen du har, har den en hard plate i bunnen eller er åsså bunnen myk??? Jeg kjøpte TFK sin softbag og synes den ser helt super ut. Har lånt den til ei vennine, og hun synes den er mye lettere å bære og jenta hennes er veldig fornøyd når hun ligger i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...