Gå til innhold

Da var det endelig vår mnd som står for tur(",)Dager igjen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja tenk, her er endelig Mars!! Det er fullmåne til helgen, med måneformørkelse. Tro om det blir travelt på føden ;-)

Jeg har utrolige 10 dager igjen, imorgen går jeg inn i min 40 uke. Helt utrolig!!! Går nok fortere med nr 2.

Benytter anledningen til å ønske lykke til, til alle marsdamer!!

Nå blir det morsomt å følge med på Marsklubben.

Ha en fin dag du også Feffe!

Annonse

Har nå 15 dager igjen, men div. leger har i det siste sagt at terminen nok er satt ca en uke for sent. Så nå går jeg bare og venter... Dumme leger! :-)

Noen som har noen tegn på at det er nært forestående da? Jeg har hatt ganske kraftige kynnere to kvelder på rad nå (etter modningsakupunktur på tirsdag). Håper også på fullmånen til helgen!

Annonse

26 dager igjen til termin, og det er jo ganske lenge egentlig. Men nå klarer plutselig ikke babyen å bestemme seg for hvilken vei h*n skal ligge, så det er greit at det er en stund igjen sånn sett... Håper h*n velger hodeleie igjen snart. :-)

Lykke til mars jenter!

Ja, termin i dag jeg... Men her sitter jeg.. Hjemme.. Her skjer det vanvittig lite. Ikke har slimproppen gått, ikke har vannet gått, og ikke har jeg veer.. Men.. Jeg er vanvittig trøtt! I natt sov jeg 10 timer, og i formiddag var jeg så trøtt igjen, at jeg måtte sove enda 3 timer.. Har min mamma på besøk nå, og hun tror at kroppen er så trøtt at den nå forbereder seg på fødsel.. Ikke vet jeg.. Men jeg er klar for å føde NÅ!

Jepp, da har endelig den måneden alle her inne ventet på kommet:)

Jeg har termin om 17 dager, dette blir spennende da dere.. Vil ønske alle her inne på marsklubben LYKKE TiL.

Ps. Ikke glem å oppdatere oss om fødsel da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...