mayaya Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 kl 0930... Men aner ikke hvorfor, eller hvem som har bestilt den... Pussig. Fikk bare et brev i posten i går (!!) med beskjed om at jeg har time i dag. Hehe Nå var jeg jo inne pga lite liv for forrige helg da, men har ikke hørt om at jeg skulle komme inn igjen.. Var der den fredagen og lørdagen, og så på kontroll forrige mandag, da så alt fint ut. Men jeg får jo uansett treffe lillegutt igjen da, gleder meg til den delen :-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 OI..hehe..du får kose deg med den ekstra ul da=)
rampen_ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 du må holde oss oppdatert da... legg inn en tråd eller noe når du kommer hjem...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Det var rart..Men du får tenke på at du får sjå lille nurket enda ein gang før fødselen. Eg har også lyst på ein ul til, men det blir det nok ikkje.Skulle gjerne likt å vist ka kjønn det blir...Gjekk igjennom klerne i går, og det var jammen ikkje masse ein kan bruke til gutt,(om eg får det).Har jente frå før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå