Gå til innhold

dere som tror/vet dere er overvektige....


Benni-min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi, fant en plass å regne det.Jeg er definitivt overvektig. Må ned 9kg.NI KILO, for å komme til normalvektig. Grøss og gru.

Jeg gikk ned til det jeg var før jeg ble gravid ganske snart etter fødselen, men gikk opp ca 4kg igjen. Eier ikke motivasjon til å gå ned i vekt.

Noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk på google og søkte på bmi. Så kom det opp. Min bmi var på 27. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet min bmi på vektklubb.no

 

Skal gifte meg til sommeren, og vil gå ned 11 kg. Har et forferdelig midjemål på 100 cm:( Jenter skal være under 88cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har midjemål på 97, skal gifte meg allerede i mai. Må ned 15-18kg, men virker som de står bom stille. Mannen min er fornøyd sånn som jeg er, så da stresser jeg ikke med det så mye. Skal prøve hardere når jeg er ferdig med ammingen tenkte jeg. Jeg har en bmi på 30,4. så da står det fedme på meg....jippi............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvete, nå sjekka jeg også og bmi'en min var på 31, altså har jeg tippa over fra "overvektig" til "fedme" :((

 

Drit, vi som skal til syden i juni;S

Tror dere de reagerer på "bade-burkah" på mallorca??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke å glemme dette, og tastet inn vekta mi da jeg var"tynn" (str 36/38) og da havnet jeg på 26, altså overvektig. Så da trekker jeg fra noen poeng på med selv nå også, så jeg haver på overvektig og ikke fedme.

 

det var en hurtig slankekur det;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bmi var 32,3!!! Menpå vektklubb.no sto det jeg bare var overvektig...ikke "fedme"...men greteroede.no sier jeg er feit... ;) Hvem skal vi tro på da???

jaja...er vel uansett noen kilo for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min BMI har svingt fra 18 til 30 de siste 16 årene (har vært like høy siden jeg var 15). Nå er den 23, og før jeg ble gravid var den 22, så det er ikke så ille fatt. Må bare si at jeg gikk på Roede-kurs for noen år tilbake og da presiserte kurslederen at BMI kun er en pekepinn. Det har jo en del å si hva slags beinbygning man har og hvor mye muskler/fett man har. Så fettprosent er vel så viktig! De klarte å få BMI'n min ned på 20 på de kursene, da...det var tider det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmi på 30 skal ned iallfall 15 kilo, men da e vanskeli.. ska få hjelp av legen når eg e ferdi å amme=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde BMI på 25-26 før jeg ble gravid, og da var jeg førnøyd med kroppen min. Så man må ikke se seg blind på tallene, for over 25 er jo "overvektig" noe jeg ikke syntes jeg var. Brukte 38 og følte meg stram og passe fin. Nå har jeg 29 (blæh) og vil gjerne ned 8-10 kg. Det verste er ikke selve størrelsen på kroppen, men at den er så dvask og slapp liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg var visst undervektig, jeg... Og jeg som kunne tenke meg å kvitte meg med en kilo eller to til rundt midjen. Ja, ja, som de sier så er nå disse tallene bare en pekepinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er slank, har vel heller alltid vært av den spinkle sorten... Men derfor synes jeg den ringen rundt magen ikke er så pen... Når det ikke er noe noe andre steder, så hadde jeg liksom ikke trengt den ringen heller! ¨Tror man aldri blir fornøyd, jeg! Hadde det ikke vært den ringen, så hadde det nok vært noe annet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...