Gå til innhold

Oki, kjeder meg... Hvilken stelleveske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Jeg kopierer vogninnlegget jeg, og spør; hvilken stelleveske skal dere ha/har dere?

Jeg har gått for en Petunia Pickle Bottom, jeg bare elsker den veska! :-D

Og pappaen digger den også, for han kan bruke den som ryggsekk, og føler seg litt mer mandig da ;-p

Som om man blir tatt for å være for femi om man kommer med en unge i armene... thihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en simo stelleveske fra før som jeg bytter ut med SKIP*HOP expo, som jeg har bestilt fra KIWI-KID.

Skrevet

Vi har en simo-stelleveske som hører med vogna.. akkurat lik:-)

kjempestilig at den matcher forøvrig syns jeg da!

Skrevet

Vi kjøpte en sort Samsonite hard bag. Passer kjempefint på vognen, og grei plass i den ser det ut til.

Såpass diskrét at vi kan bruke den til andre ting senere.

Skrevet

mulig jeg spør dumt nå, men stelleveske, kan den brukes til noe mer enn å ha bleier og kluter etc. i? kan man ikke bare ha en vanlig veske/bag? hva er det som gjør en stelleveske spesielt? som dere skjønner har jeg ikke noe stelleveske enda... :)

Skrevet

Har kjøpt en stor og god Baby Bjørn Hardbag.. Veldig flott. Sambo likte den også, men vet ikke helt om han tenkte over at han også skal bruke den;o) Hihi

Skrevet

Jeg har bestilt Skip Hop duo fra Froskihagen.no. 200 kroner billigere enn babyshop! Superfin veske!

Skrevet

Jeg har en simo hard type fra sist, blir å bruke den også gå over til en mer vanlig veske etterhvert som den blir trang..

Til deg som lurte på om man bør ha stelleveske, neida du kan fint bruke en vanlig veske, men det som er fint med stellevesker er at de er laget slik at de henges greit på vogna,gjerne med trykknapper også følger det med stelleunderlag,flaskeholder, en bleiepose,og hvis en skal ha med flaske så er det litt lettere å "balansere" den,i slike hendige lommer..men en kan fint bruke en vanlig veske,som også gjerne er myye billigere.. :)

Skrevet

Jeg har Emmaljunga stelleveske.. Den følger med vognen,så er helt lik i farge og utforming.. kjekt!

:o)

Skrevet

Du har helt rett, man kan helt fint klare seg uten stelleveske. Fordelen slik jeg ser det er at de har stellematte (men dersom du er flink med symaskin kan du lage det selv) og at de har feste for å henge på vogn (men en ryggsekk kan f.eks. fint henges over styret). Utover det... tja, min har flaskevarmer, smokkholder og masse små rom for å holde bedre oversikt over innholdet. Jeg tror den blir praktisk (også er det muligheter for gjenbruk også når den ikke brukes til stelling).

Vi har forresten denne: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=790_808&products_id=2311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...