Gå til innhold

Svak strek = alltid gravid?


endelii2008

Anbefalte innlegg

Hei! Etter 17 mndrs prøving var det en svak strek i tillegg til kontrollstreken, brukte en "billig test" stav.Har noen opplevd dette og ikke vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd dette, men da var det en VELDIG svak strek. Jeg har også opplevd å få en svak strek og vært gravid. Så det er håp for deg. Vet tiden går sakte men vent 48 timer og ta en ny test. ;) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd det, men ville bare si lykke til! Det virker, pa andre innlegg jeg har sett tidligere, som om svake streker svart ofte betyr at man er gravid...Skader ikke a tenke positivt, men det er kansje greit a innstille seg pa at det ikke er helt sikkert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er som oftest det ja.. med mindre duu har hatt en SA.. tok en test hvor det ikke var strek i det heletatt.. ventet to dager en svak strek.. to dager til veldig sterk. (da jeg fikk den svake streken så jeg på den jeg tok to dager før, uten strek, og man kunn skimte såvidt det var i sterkt lys).. så satser på at du er gravid! selvom det er uutholdelig nesten å vente to dager, så vent, og bruk morgen urinen.. da vil du nok mest sannsynlig få en strek klar som dagen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ja betyr det at du er gravid....men jeg har opplevd svak strek som var graviditet utenfor livmor(like svak strek hele tia). og som det ble sagt ovenfor kan det være en SA også................men som sagt så er sjansen VELDG stor for at du er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...