Gå til innhold

Lett forhøyet blodtrukk og proteiner i urin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at dette er tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, men er det andre som har hatt litt høyt blodtrykk (hadde 135/83) og proteiner i urinen (+1) og opplevd at det har blitt borte igjen (nytt for meg dette her). Eller er det beste en kan håpe på at det stabiliserer seg og ikke blir verre. (Uansett ingen krise for min del, er så pass langt på vei, uke 38, at det hadde vært helt greit for babyen å bli født nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det samme problemet her, er nå i uke 36. tror det skal mye til før de setter deg igang, men blir følgt mer opp hos jordmor eller lege.. Oftere bt og urinprøve. En må og være spesielt oppmerksom på andre symptom som hodepine, ødem, smerte i magen blant annet..Men har ingen svar på om proteinet kan forsvinne, lure på det samme her jeg=)

Skrevet

Samme her på kontroll i dag, jevnt høyere blodtrykk (149/88) den siste tiden og ødem og urin. Fikk da beskjed om at jeg ikke fikk lov å mer enn et par dager over termin... Mamma hadde ks med meg pga svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Tror ikke det forsvinner igjen når det har kommet, har ihvertfall både forrige gang og nå fått beskjed om at dette ikke retter seg før etter fødselen. Men jeg har ihvertfall gått med sånne verdier fra ca uke 30 begge ganger. Sist ble jeg igangsatt 5 dager over termin, denne gangen har jeg fått beskjed om at jeg ikke skal gå over termin.

Skrevet

Visst en bare har protein og mye van i kroppen, blir en da satt igang trur dere?

Skrevet

Vet ikke, vet bare at det er blodtrykket som har vært hovedsaken i mitt tillfelle ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...