Gå til innhold

mimmi 80 og oliver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tusen takk for at du tenker på oss :) Det siste som skjedde var at fastlegen rekvirerte utdypende prøver på sykehuset, slik at vi var der på tirsdag ettermiddag. De prøvene ville vi ikke få svar på før dagen etter så vi ble bedt om å være obs på alle endringer. På kvelden var Oliver så trøtt at han nesten sovnet i badekaret, på stellebordet (2 ganger) og var ikke i form. Derfor ringte vi legevakta og fikk komme med en gang fordi han hadde lav blodprosent (hadde legen funnet ut samme dag, derfor flere prøver på sykehuset og vurderte innleggelse. Men Oliver var fysisk sterk og ikke dehydrert så de konkluderte med at det var ingenting de på sykehuset kunne gjøre som vi ikke kunne gjøre hjemme. Fikk beskjed om å heve hodeenden av senga på grunn av oppkast. Han hadde to kjempebæsjer om natta og mneste morgen. Men du verden for en annerledes gutt jeg våknet opp til. Kvikk og rask og smilende. Mammahjertet mitt boblet nesten over av glede. Han lekte og koste seg. Ringte legen for å høre resultatene av blodprøvene. Fikk vite at han hadde litt få røde blodlegemer og litt høyt kaliumnivå. Det var sekretæren som sa det, og legen skal ringe meg i dag. Så nå sitter jeg spent og venter på tlf fra legen. Men føler på meg at alt er bra.... :)

Krysser fingrene for at allt er bra jeg da.

Men siden han er kvikk og rask, og ikke minst Smiler, så er det nok bra med han. =)

Ha en fin dag, og lykke til. Venter spent på og få lese senere idag at allt er bare bra hos dere. =)

legen ringte i går kl 17, men jeg rakk ikke tlf. Da jeg ringte tilbake med en gang kom jeg rett til "velkommen til tranby legesenter...våre åpningstider er...." he he, irriterende. Legen jobbet selvfølgelig overtid. Fikk ikke kontakt i dag, men jeg regner med at alt er bra. Jeg synes i hvertfall Oliver virker frisk som en fisk og er sikker på at legen hadde prøvd mer for å få tak i meg dersom det hadde vært noe hast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...