ludda Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Kan dere gå inn på lillepille.no å se om det er samme merke dere har?Når dere er på hovedsiden går dere inn på fruktbarhet på lista til venstre å så kan dere lese om produktene.Er litt skeptisk men det er jo fristende når det aldri klaffer å en gjør alt for å bli gravid.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 hei ludda var inne på siden og såg,det er ikke samme type pergotime jeg har...Jeg fikk 5 tabl. i en pakke men er ikke sikkert det har noe å si da. Uansett ville jeg ikke brukt dem uten å snakke med lege først.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 de heter ikke det samme,men det skal være det samme innholdet.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg ville heller fått pergo gjennom gynekologen din, siden det er fare for overstimulering av egg når man går på dem! Han vil vite hvilken dose som er riktig for eller om de er for deg i det hele tatt!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Klart det sikkert er fristende, men jeg hadde aldri kjøpt medisiner uten å rådføre meg med legen min først! Man skal ALLTID ha respekt for legemidler!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 men dette er ikke noe vidundermiddel,så jeg ville ikke utsatt meg for noe pga de.du bør få de gjennom gyn. det er mange som ikke har noe effekt av de i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå