Gå til innhold

Nå har jeg offisielt--


Gjest

Anbefalte innlegg

--slutta å spise godteri(inkl. sjokolade!!) og usunn mat. Og jeg har begynt å trene igjen. Startet på søndag, og alt bra enn så lenge, hehe..

Flere?

 

Wish me luck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Skal du mye ned? Jeg har gitt opp det å slutte med godteri, eier ikke viljestyrke..Men, har begynt å trene da, et skritt nærmere! Skal ned 15-18kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja må ned 6 kg. for å komme dit jeg var før graviditeten. Men idealvekten ligger vel på 10 kg under der igjen.. Så vi får se =)

Du er flink som trener da! Det er jo litt godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til ja;)

jeg har begynt å trene.. skulle ønske jeg kunne si jeg har sluttet med godteri... men har kastet i meg endel senest i dag... vekta har stått så og si stille siden august.. skal ned 5 kg snarest... jepp... jeg skal også slutte med godteri.. begynner fra i morra..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned 6-7 kilo og har den siste uka vært kjempeflink!!! Har ikke spist noe som helst søtt...

Viljestyrken kjemper jeg med hver eneste da og tyggis er min beste venn i kampen!!!

 

Er heldigvis -1 i forhold til før gravid, men har noen ekstra kilo å bli kvitt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ned 6-7 kg har jeg bestemt:) Er på det samme som før gravid, men vil lit mer ned til sommern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også viljestyrke:) Har i hvertfall 10 kg jeg vil ta av, men godteriskuffen frister så alt for mye..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på jenter :) Jeg bestemte meg for 5-6 år siden å bare spise godteri på helg, ingenting på hverdager, og det har jeg holdt meg til!! Synes en må unne seg noe innimellom, hvis ikke så kan en fort bli litt sur og tverr!!

 

Jeg har alltid vært en treningsfreak,, men da jeg var noen år yngre, så gikk det nesten på helsa løs. trente 7 ganger i uken ( til og med på sydenferie )

og spiste veldig sunt trodde jeg ( dvs knekkebrød, vann og masse frukt og nesten ingenting av kjøtt ) Tenkte mye på hva jeg spiste og sånn, skjønner ikke hvorfor for jeg var langt i fra overvektig. Hadde noen venninner som var veldig opptatt av slanking og sånn, og da er det lett å bli påvirket. Men fant fort ut at det ikke gikk an å leve sånn. Så jeg fortsatte med å trene men spiste meg også god og mett :)

 

Så jeg mener det er viktig å holde seg i form med jevnlig morsjon og ikke minst spise normalt, og pøse på med frukt og grønt :) Humøret blir så mye bedre, ny energi og selvfølelsen styrket!! Det er ikke så mye som skal til, bare noen få endringer ( eks trene/ gå tur 2 ganger uken, kutte ut smør på brødskiven, unngå dressinger - altså finne andre løsninger )

Og er man i aktivitet kan man unne seg litt mer av det gode( noe jeg trøster meg med iblant)

Da jeg ble gravid fortsatte jeg å trene, men trappet ned til 4 ganger i uken, og de dagene jeg ikke trente gikk jeg turer. Aldri vært i så god form som jeg var under svangerskapet. Siste treningsdag var 20 juli og lillegutt kom 21 juli, drømmefødsel som varte litt over en time.

 

Ønsker dere lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink du er da! Jeg synes i hvert fall at søtsuget forsvinner når jeg er aktiv. Har hatt en liten downperiode for noen uker side, og da ble jeg helt sugen på sukker igjenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, at jeg ikke så denne før jeg tok meg en kaffe latte med sukkerbiter til - hehe! Men den er nå drukket opp, da!

 

Jepp, eldsten min sa til meg her om dagen "du har jo stor mage ennå, du mamma" - festlig!! Så må nok skjerpe meg jeg også. Hadde vært deilig å gå ned 5 kg, regner med at det blir lettere jo nærmere sommeren vi kommer. Nå er en av aktivitetene mine å måke blytung snø:( og dytte vogn gjennom kram snø:( Jeg vil ha VÅR!

 

Jeg kan bli med på å kutte godteri, jeg! Nå er skapet nesten tomt, uansett - hehe! Tror jeg må skaffe meg noen krom-tabletter også, skal ta søtsuget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk =)

 

Tja viljestyrke er et problem ofte.. Jeg funker sånn at jeg bruker laaang tid på å bestemme meg for å legge om, men når jeg først har bestemt meg så går det helt fint.

 

Tips som har funket for meg(disse fem dagene, hahaha--):

-Skriv opp ALT du spiser

-Kjøp inn melon, kiwi, mango og andre frukter og spis hvis du får lyst på godteri

-Vei deg på mandager, da blir det iallefall lettere for meg å unngå masse godt i helgene.

-Spis mye grønnsaker til middagen, det er jo kjempegodt!

-Kjenn etter hvor sunn og god du føler deg etter noen dager uten sjokkis og feit mat :)

-Blir sjokoladesuget for stort, ty til en bit Nutrilett Browniebar!

 

Jeg må bli strammere til sommeren, og skal jeg rekke det er det på høy tid å starte nå.

 

Lykke til dere også! (Synes dere ser så fine ut på hjemmesiden jeg da men.. Det handler vel mest om hvordan man føler seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...