Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har to flotte jenter med to år og en uke mellom, vil ha et barn til om ca 3-4 år. Men, tenker at da må vi jo ha en til 2 år etter så nr 3 også får noen å leke med.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg har også to flotte jenter:) er egentlig fornøyd med to.. men vet jo ikke hvordan jeg tenker om noen år.. kan nok hende jeg får lyst på en til... men akkurat nå så tenker jeg at to er akkurat passe:) tenkte før at jeg skulle få to tette så vente fem-seks år og få to tette til.... men det blir nok ikke sånn.. hvis jeg skulle få en til så blir det nok bare med den ene... kan jo leke med storesøsterene sine selvom det blir noen år mellom?? tenk så stas for jentene da.. de vil stelle og ordne med den nye babyen sikkert... hihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. mars 2007 #3 Del Skrevet 1. mars 2007 Sånn har tanta mi gjort det! :-) stort gap mellom nr. 2 og 3(8 år), men nært mellom de andre. Alle går godt sammen, på hver sin måte pga alderen. Jeg har i hvert fall lyst på en til, kanskje tre til sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har alltid ønsket to eller tre. Men nå begynner jeg å bli så gammel at håpet nå er bare to. hehe. Får vente et års tid til først tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har tre, de to første med nesten to og et halvt års mellomrom og så fire år til sistemann. Det synes jeg er helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. mars 2007 #6 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal ihvertfall ha 2 barn, så får vi se om det kommer flere enn det ??!! Regner med at vi begynner på nestemann neste år.. Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. mars 2007 #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Har to og er fornøyd med det..... Men man skal aldri si aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har lyst på 2 barn til, gjerne både en gutt og ei jente Men samboer vil bare ha et barn til, men skal nok alltids klare å overtale han, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 #9 Del Skrevet 1. mars 2007 På en måte skulle jeg ønske at jeg hadde begynt da jeg var 20, da skulle jeg ha samlet meg en hel skokk, kjøpt meg minibuss og hus på landet.... ;o) Sånn som det er nå så blir det vel ett barn til. Går det greit så kommer det kanskje enda en... Time will show! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #10 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har nok fått min andel nå, ja! Har tre år og to mnd mellom de to eldste, og fire og et halvt år mellom nr 2 og 3. Jeg ville vel alltid ha lyst på en baby til, men nå skal jeg istedet kose med babyer til venninner, jeg! Så er jeg sikker på at den lysten på babyer gir seg ganske fort - hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-snupp Skrevet 1. mars 2007 #11 Del Skrevet 1. mars 2007 Har bare ett barn foreløpig, men ønsket meg i uttgangspunktet 3-4... får se om jeg tørr å føde så mange ganger da:) Satser på tvillinger så jeg ikke får så mange fødsler.. hi hi.. Jeg har selv 6 søsken og setter veldig stor pris på å ha en stor familie! Vi er verdens beste venner idag! Eneste som er litt synd er at det er 15 år fra eldstemann til yngstemann.. jeg flytta 100 mil hjemmefra da minsten var 6 år, så jeg føler ikke at jeg "kjenner" han like godt som de andre, og det er jo litt synd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 1. mars 2007 #12 Del Skrevet 1. mars 2007 Er enig med carina her opp, man skulle begynt når man var tjue.... Tenker at tre er ideelt, men til tiden vil vise, har bare en ennå... kunne tenke meg litt søvn innimellom også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 1. mars 2007 #13 Del Skrevet 1. mars 2007 Frem til jeg traff mannen min for to og et halvt år siden var jeg fast bestemt på at jeg ALDRI skulle få barn...så feil kan man ta Så endret det seg til, joda, ja, vil jo ha barn med ham, da, han er jo den rette osv. Kløende eggstokker osv osv. Også vips så var vesla der nesten før jeg hadde sluttet med prevensjon! Hadde da knapt tort å ta i en baby før, så det var mye usikkerhet og vanskeligheter i starten. Mye mer kos nå! Så nå er tonen mer "én, maks to"... Som sagt: så feil kan man ta... For min egen del er jeg veldig fornøyd med hun jeg har fått nå og begynner å føle meg litt gammel til å vente lenge med en evt nr 2. Hvis hun får et søsken blir det med andre ord for hennes skyld Koselig og god støtte med søsken som noen over her skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 2. mars 2007 #14 Del Skrevet 2. mars 2007 foreløpig har jeg bare ei..men nå er jo jeg ganske ung... men jeg vil ha 3..ikke mindre enn det jeg har hatt gleden av mange søsken..og det skal thea også få =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 2. mars 2007 #15 Del Skrevet 2. mars 2007 henrik er første mann hos oss... vi har jo bare vært sammen i 2 1/2 år... men vi vil nok ha en til... men ikke bestemt når .lyst på 3-4 år mellom... har selv ei lillesøster som er 9 år yngre og d er litt langt hopp... man blir litt mer barnepike istede for lekekamerat... bra om de får noen de kan leke med!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 2. mars 2007 #16 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi har lyst på 3 barn. Lille søte Oda Marie må jo få noen søsken:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 5. mars 2007 #17 Del Skrevet 5. mars 2007 har alltid ønsket meg 5 barn. men det blir med de 3 guttene vi har. mellomste har en tvilling som døde i magen.så har vi mistet 2 før eldste mann ble født og en rett etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå