Gå til innhold

noen som har blødd bare en dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, frisk blod om morningen, også ble det "brunere" utover ettermiddagen... Legen sa at jeg skulle ta det helt med ro og at det var relativt vanlig ,ihvertfall med sånn blødning jeg hadde, spottet bare. og det gikk helt fint. Det var i ca uke 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Titter innom fra 2. trimester.. Og ja, jeg hadde en liten blødning i uke 9. Den varte i en halv dag ca. Det var kun friskt blod.. Jeg råder deg til å ringe sykehuset, si du er kjempe bekymret, og gjerne overdriv litt, da får du mest sannsynlig komme inn til tidlig ul og får sjekket at alt er i orden:) Det fikk jeg, og alt sto bra til med den lille:) Jeg er nå 18+1 og skal på ordinær UL i dag:)

Spiren din er nok i kjempe form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde i 12 timer.. var en tanke bekymret og fikk komme på legevakta og tidelig ul.. men var vanskelig å si noe- så skal på ul igjen i morgen får å se at fosteret har vokst..

litt blod trenger ikke være farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde kun en dag helt tidlig i svangerskapet...ca i uke 5, og mistet! Hadde ikke vondt heller....men det er dessverre slik som kan skje.

 

Men blødning trenger som sagt ikke å bety noe heller, men er du i tvil/redd, så ta kontakt med lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsvant da tegna dine og eller?jeg har og blødd en dag for en liten mnd siden,men er kvalm så d holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er meg du spørr...hvertfall svarer jeg :)

Men tror (hvis jeg husker rett) at brystene var litt mindre ømme, men livmor/eggstokk osv var symptomene som vanlig...stikking! Men først og fremst var det magefølelsen det gikk på, og jeg kjente meg ikke gravid lenger. Jeg tok kontakt med lege, og tok blodprøve hos legen tre dager etterpå, pluss en grav test....alt slo ut neg.

 

Så ta en test og se.....og ta kontakt med legen for all del!!!!!

Vet ikke hvor langt du er på vei, men husk at det trenger ikke å være SA....kan være blod fra livmorhalsen og lignende....

 

PS. etter at jeg testa neg, så forsvant elle tegnene...dessverre er det slik at det var litt psykisk innvirkning fra ønskene og drømmene mine. hehe

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tørka brunlig utflod på et papir en dag i uke 5+noe..er 8+1 i dag..trodde d var mensen som starta,men ingenting mer kom,derfor testa jeg dagen etter...fikk en svaak positiv test.har etter dette testa flere ganger positivt og sterkere enn den første,så er kanskje ikke så sannsynlig at det ene lille der var en abort..var jo ikke friskt blod heller..men man klarer jo ikke la være bekymre seg da:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...