Gå til innhold

Det er så koselig her inne


kleenex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja ikke sant! liker meg veldig godt her jeg. før var jeg bare på skravle nå er jeg nesten aldri der lenger.. nesten bare her på juliklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig. Jeg er av og til innom småtroll og skravle for å lese, men meeeeget sjelden jeg skriver der.

Er litt på avvenning fra dataen nå også. Har funnet ut at jeg trenger et liv utenom dibbing, men det er jammen ikke lett. Så mye kjekkere å sitte her på juliklubben i stedet for husarbeid f.eks. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig koselig her. Har også måtte trappe ned litt i flytteperioden, men MÅ innom en tur hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker meg kjempegodt her inne jeg også!!!

 

Og vi slipper alle de kjipe anonyme som skal ødelegge for oss :) Det er fint med denne siden! Og man får faktisk svar på alt man lurer på, det er ikke alle sidene man får!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, kjemepkoselig her.

Var også noe inne på skravle eller småtroll, men følte at hvis du spurte om noe der, så fikk du enten ikke svar, eller så kom en eller annen anonym idiot med et kvalmt innlegg. Dessuten er det så stor trafikk der at jeg nesten ikke greier følge med, plutselig er innlegget ditt laaangt ned på neste side. Mye kosligere her, og det er ganske bra trafikk her også, akkurat passe vil jeg si. skryt til juliklubben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det mye koseligere enn på de andre sidene. Er helt ny her i dag. Det tok meg 8 måneder å logge meg inn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...