Gå til innhold

Skravletråd for oss i uke 37 !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv har magen helt opp i ribbeina, kjenner at han dytter opp i de til alle tider. Babyen har enda ikke festet seg, men skal på kontroll i løpet av uken, kanskje ting har forandret seg til da. Har endel vann i kroppen, har ødem på 1-2 ikke så mye, men nok til at jeg kjenner det. Har også 1+ i protein og sist jeg var på kontroll hadde blodtrykket steget litt.

Har elles stort sett vært i fin form hele svangerskapet. Siden uke 30 har jeg jobbet 60% (40% sykemeldt), har nå bare 3 dager igjen å jobbe før jeg går ut i permisjon. Skal bli godt å ha fri, får nok endel å fylle dagene med, har mye å klargjøre til nurket kommer.

Har litt opp og nedturer for tiden, både gruer og gleder meg til fødselen, men det er vel en måte å forberede seg på siden jeg er førstgangs og ikke vet helt hva jeg går til.

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :) Jeg hadde min siste arb.dag i går.. -og jammen så er jeg tidlig oppe i dag likevel gitt.. :) Mine 2 barn er på vinterferie.

Har tenkt å pjuske litt her og der jeg også nå.. -tror ikke det har helt gått opp for meg at jeg har fri til å gjøre det jeg vil!!

Jeg har vært frisk hele svangerskapet, bortsett fra vondt rygg, trasig bekken, forskjølelse og slikt.. Deilig å slippe kontorstolen...

Forstår du både gleder deg og gruer deg til fødselen. Men hvis du er snill med deg selv, og spiller på lag med kroppen din, så skal du se at det hele blir en flott opplevelse. :)

Skrevet

Heisann! :o)

Eg har alle mulige slags plager, og gleder meg til alt er øve stått. Har gått sykemeldt siden uke 17, pga bekkenet og migrene. - det siste er heldigvis over. :)

Eg gruer meg også litt til fødselen, pga dårlig opplevelse sist gang.

Men så vett eg litt meir denne gang, så det går nok bedre nå.

Nå holder eg på å pakker fødsels baggen. Liker å være forberedt i god tid. Har allerede planlagt hvem som skal passe dattera mi, og dyra, når ting begynner å skje :) Eg og samboer håper å få ligge på sykehus hotellet sammen med den lille.

- Men så kommer det jo ann på formen min, babyen og sånn.

Eg trudde vinterferien var over, men det er jo ulike tider rundt omkring, hvor gamle er dine 2 barn,? Mars-spire74.

Gjekk din fødsel lettere 2 gangen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...