mammamaiken Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Ble så enormt dårlig her i sted, og nå har jeg kasta opp massa. Kjente at babyen ble helt vill rett før det skjedde- sikkert ikke noe behagelig å være i magen der og da. Men er dette skadelig for barnet på noen som helst måte?
jeg er gravid Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 babyen min rører alltid litt på seg etter jeg har kastet opp men det er vel bare fordi jeg "strammer" musklene i magen så mye... ?
mammamaiken Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 OK. har det skjedd ofte med deg siden du skriver "når jeg kaster opp"? Huff, ble bare litt bekymra om noe var galt. Er 38 uker på vei og har ikke en antydning til fødsel så langt.... Men vet du om det kan være skadelig for småen?
Neverstill Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 jeg spurte legen om det kunne være skadelig for barnet siden jeg har kastet opp en del.. )nesten hver dag første 20 ukene og begynte igjen etter uke 30. er nå i uke 33 og har bare kastet opp 2 ganger hittil denne uken:) ) jeg fikk i allefall beskjed om at så lenge jeg fikk i meg næring var det ingen fare.. fikk derfor beskjed om å ta tran tabletter og evt andre vitamin tabletter og en syre nøytraliserende(jeg bruker link) på kvelden, for jeg kaster skjelden opp om natten og da får jeg i meg og babyen viktig næring om natten:)
mammamaiken Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 ok, takk for svar:) huff, så fælt at du er så dårlig da. Det er nok noe jeg har spist eller omgangssyke for min del. Kom plutselig og forsvant like fort.... Lykke til!
gutt 07 + baby 09 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har også hatt spysyken, i uke 32. Jeg spydde i 14 1/2 time, var helt forferdelig når det stod på. Alt jeg spiste og drakk kom opp igjen etter en halv time. Men på den tiden har hvertfall kroppen tatt opp litt veske. Natten etter jeg var ferdig med dette våknet jeg hver time for å drikke litt, og dagen etter var jeg helt utslått. Bare sov og konsentrerte meg om å få i meg drikke og litt mat. Bare lå på sofaen å sov hele dagen. Babyen var ganske rolig. Så lenge du får i deg litt drikke, går det nok bra med barnet, de timene det holder på. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå