Gå til innhold

Tøybleier fra Cottonchild og Nøstebarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min bruker brettebleier fra Nøstebarn. Kjempefornøyd! Om bleiene er debio-godkjent vet jeg ikke,men de inneholder ingen kjemiske tilsetninger som enkelte formsydd og lommebleier. Jeg sverger til brettebleier fordi de er relativt billige innkjøp+ veldig enkle og billige i bruk. Startpakke med tøybleier kan også være noe å ønske seg som fødselsgave, det var slik gutten min fikk sine.

• 2 uker senere...

Nøstebarn sine er ikkje økologiske, men veldig gode ellers. Cottonchild har økologiske bleier, men eg har ingen erfaring med disse. På krusedull.net og kenguruloftet.no blant anna selger dei økologiske bleier. Sjekk på tettinntil.com der finn du masse info om tøybleier.

Disana har økologiske brettebleier, men de er veldig tynne og blir derfor også veldig små når de tørker - til tross for at de i utgangspunktet er 80x80 cm. Jeg synes heller ikke disse har like god sugeevne som de jeg har fra jysk.

Jeg er faktisk usikker på om brettebleiene cottonchild har er økologiske - selv om alt annet de har er det - men de er i hvert fall ubleket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...