Gå til innhold

Dere som er i uke 38..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 38, og har hverken kjent falsk ri eller "ordentlig" ri ennå, forhold til å være såpass mye på vei.. Er dette vanlig, er det flere som ikke har kjent noe hittil?

Leser her og der at folk har falske rier i uke 35, 36 osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann kjente jeg i hvert fall aldri en eneste kynner/falsk ri. Fødselen startet "pang" med rier med 5 min mellomrom og jeg ante ikke om dette var kynnere eller rier. Barnet var født 4 timer senere.

(I senere svangerskap har jeg derimot hatt massevis av kynnere.)

Skrevet

Det er vel vanlig å kjenne det tar litt når man har vært i aktivitet kanskje... Kjenne at magen blir litt hardere enn til vanlig.. kanskje at du får litt "hjertet i halsen" et halvt minutts tid... men så lenge du kjenner at det er liv ved spark ville jeg ikke bekymret meg egentlig...

Skrevet

Har heller ingen falske rier, men kynnerne er mer sjelden og hardere når de først kommer. Kanskje det er naturlig at kynnerne roer ned mot slutten?

Skrevet

Mitt første svangerskap kjente jeg nesten ingenting. Det kom "smock" på 2 timer før fødselen...

Skrevet

kjenner ingenting jeg heller....og jeg kjenner etter hele tia :) har så lyst til at noe skal skje snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...