Gå til innhold

Emmaljunga City Cross / emmaljunga cerox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestillt oss emmaljunga city cross. Lang levering, får den i slutten av April. Vurderte lenge Emmaljunga cerx, men i butikken sa de at de tok den kun inn på bestilling pga at det var en del problem med det vendbare handtaket( Som vi forøvrig syns såg veldig praktisk ut.) Men vi kjøpte ikke den når det var sånne problem, vil ikke ha ei vogn vi må levere inn i tide og utide til reprasjon.

Så var det ei venninde av meg som skulle kjøpe. Spurte og etter cerox i den samme butikken. Til henne sa de at de ikke ville anbefale den for den var så tung. Men nevnte ikke noe om problemene med det vendbare handtaket..

Men er veldig glad for at vi endte opp med city cross, ser ut som det er ei vogn de fleste er fornøyd med..

Vil gjerne høre erfaringer fra andre med både cerox og city cross:-)

Vi går bare og gler oss til ny vogna kommer:-) Så vi får parkere gamle holken:-) den skal lisje mor ha med og sove i i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt cerox men solgte den fort. den blir veldig brei pga det vend bare handtaket, kalesja er veldig "slapp" detter fort ned. elendig lita korg under. å jeg må ha god plass under vogna)

skulle ha city crossen egentlig men blei over talt til ceroxen for den jeg kjøpte var sisste av 06 utstillings vogna.

men da jeg tenkte jeg skulle ha city cross no så finnes den kun med tøy korg under

Skrevet

jeg har city cross'en. Vurderte også cerox, men ombestemte meg i butikken. CC var lettere og finere syns jeg, også fikk jeg også høre det om det vendbare håndtaket. Det virket veldig praktisk, men det vendbare festet blir en svakhet ved vognen.

Jeg er kjempefornøyd med city crossen, du vil nok ikke angre på det valget:-) Ungen ligger lunt og godt i vogna, og den er lett å trille. Her er det en del snø nå, men det går kjempefint å trille. Er selvfølgelig tyngre enn å trille på bar asfalt, men har ennå ikke måttet snu noe sted, kommer frem overalt. Snøen er vel borte til du skal begynne å bruke vogna da;-) jeg har også trillet på skogsvei m steiner, og det fungerer flott. Syns den er en super vogn:-D

Håper du også blir fornøyd med den.

Skrevet

Tusen takk for fine svar:-)

Glad no at vi enda opp med city cross ja!!!

Så det skal bli kjekt når vi får den:-)

Skrevet

Har hørt det har vært endel problemer med emmajunga cerox.

Skrevet

ååååå, nå blei eg glad:) Har akkurat vært på butikken å kjøpt meg City Cross og forstår at eg har gjort det rette valget! Vurdert også cerox...

Skrevet

Hmmmm... Jeg har bestillt Cerox nettopp pga. det vendbare håndtaket.. Damen i butikken anbefalte den på det varmeste, da hun har hatt den selv. Det gjør meg forøvrig ingenteing at vogna er bred. Og det at handlekurven er liten gjør heller ingeting, fordi vi bor sånn til at vi uansett må bruke bil til butikken. Men det blir jo spennende å se hvilke erfaringer JEG gjør når jeg får vogna! Foreløpig er jeg glad for MITT valg, og håper dere blir fornøyd med deres... :)

Skrevet

Bestillte oss City cross til slutt, var veldig i tvil om cerox eller city cross.

Laang leveringstid på city cross. to mnd i den fargen vi skal ha. Vi tar det som et positivt tegn at det er en populær og god vogn!!!

Skrevet

Like lang leveringstid på Ceroxen og.... ;)

Skrevet

Ja cerox er og ei veldig pop vogn:-)

Vi har sikkert gjort gode valg som tilfredstiller våre behov begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...